  • 1. Data: 2011-03-16 13:36:44
    Temat: UPC Gdańsk - od dziś w końcu nadaje 16:9 Polsat News
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Jestem klientem UPC od lat. Jakieś 3 lata temu UPC zaczęła nadawać Polsat
    News. Z początku 16:9, potem nagle przełączyła na 4:3.

    Wiele razy pisałem do nich pytając, co jest powodem nadawania 4:3. Zawsze
    dawali wykrętne odpowiedzi, żebym się odczepił.
    Nękałem ich tak długo, że wczoraj do mnie zadzwonili z pytaniem, o co mi
    chodzi. Ich technicy twierdzą, że nadają 16:9 więc mam przestać ich męczyć.
    W miłej rozmowie przez telefon wyjaśniłem panu, że ich technicy się mylą i
    żeby dokładnie w końcu sprawdzili, co tak naprawdę nadają. Pan obiecał
    przyjrzeć się rzetelnie sprawie i... dzisiaj przełączyli!

    Szanowni Państwo - dzięki mojej skromnej osobie UPC po około 2 latach znowu
    nadaje (jak trzeba).

    Kwiaty i drobne upominki z podziękowaniami składajcie na e-mail.

  • 2. Data: 2011-03-17 00:39:39
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Mar 16, 1:36 pm, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > nadaje (jak trzeba).
    >
    > Kwiaty i drobne upominki z podziękowaniami składajcie na e-mail.

    Moze w kazdej profesjonalnej telewizji kablowej powinno zadbac sie o
    tzw. beta-testerów.
    W zamian powiedzmy za 2 miesiace gratis wyzszego abo. albo jakas
    konkretniejsza gratyfikacje?
    Operatorom satelitarnym równiez powinno zalezec na takich osobach,
    które zglaszaja
    okreslone problemy techniczne.
    Przeciez w efekcie mozna sprzedac dobry produkt o okreslonej jakosci
    wolny od defektów i niedoskonalosci.

    Brooks

  • 3. Data: 2011-03-20 10:25:33
    Temat: Re: UPC Gdańsk - od dzi? w końcu nadaje 16:9 Polsat News
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 14:36:44 +0100, "Marcin N"
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >Szanowni Państwo - dzięki mojej skromnej osobie UPC po około 2 latach znowu
    >nadaje (jak trzeba).

    W Warszawie dalej jest 4:3, a właściwie 16:9 nadane w formacie 4:3.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280