  • 1. Data: 2014-09-09 14:18:46
    Temat: UPS Orvaldi
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu miał kontakt z
    http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-2000-led-2000va-
    1200w-i4578633089.html
    interesuje mnie wiatrak, kiedy działa a kiedy nie działa?
    czy działa cały czas (kiedyś kupiłem takiego rewelacyjnego UPSa, tfu)?

  • 2. Data: 2014-09-09 16:33:06
    Temat: Re: UPS Orvaldi
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lumr77$592$1@node2.news.atman.pl...
    > czy Ktoś tu miał kontakt z
    > http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-2000-led-2000va-
    1200w-i4578633089.html
    > interesuje mnie wiatrak, kiedy działa a kiedy nie działa?

    Jeżeli nie jesteś głuchy to za pomocą ucha ocenisz kedy działa (szumi) a
    kiedy nie działa (nie szumi).
    Jezeli jesteś głuchy ale widzisz to wykorzystaj mikrofon podłaczony do
    komputera i programu z wizualizacja poziomu sygnału.
    W przeciwnym przypadku poproś znajomego o ocenę "kiedy działa a kiedy nie
    działa".

    --
    marfi

  • 3. Data: 2014-09-09 16:40:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na temat proszę...

  • 4. Data: 2014-09-10 02:15:57
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >na temat proszę...

    Ależ proszę bardzo. Jesteś kretynem! :P