  • 1. Data: 2004-01-28 15:08:06
    Temat: UWAGA Nowy groźny wirus w sieci - to nie jest żart
    Od: "Krzynek" <k...@W...gazeta.pl>

    Nowy bardzo groźny robak internetowy W32/Mydoom.A.Worm. Zobacz szczgóły:
    www.krzynek.republika.pl. Ściągnij lekarstwo i poleć znajomym. Zabezpiecz się.

  • 2. Data: 2004-01-28 15:30:17
    Temat: Re: UWAGA Nowy groźny wirus w sieci - to nie jest żart
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 15:08:06 +0000 (UTC), "Krzynek"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Nowy bardzo groźny robak internetowy W32/Mydoom.A.Worm. Zobacz szczgóły:
    >www.krzynek.republika.pl. Ściągnij lekarstwo i poleć znajomym. Zabezpiecz się.

    jasne.. a drogi sa dwie:
    1) dla dewastatodow przyrody -: >/dev/drzewo
    2) dla pozostalych -: >/dev/null

    --
    Wiesiek

  • 3. Data: 2004-01-28 15:55:27
    Od: "monter" <s...@s...net>

    > Nowy bardzo groźny robak internetowy W32/Mydoom.A.Worm. (ciach)

    Podobno robal ma atakować SCO - to nawet całkiem pożyteczny :P

  • 4. Data: 2004-01-28 16:02:59
    Temat: Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik "Wiesiek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości >
    > jasne.. a drogi sa dwie:
    > 1) dla dewastatodow przyrody -: >/dev/drzewo
    > 2) dla pozostalych -: >/dev/null

    sprawa jest chyba bardziej powazna
    mks podal info, clamav na moim serwerze wychwytuje ok. 60 maili z tym
    swinstwem na godzine ...

    --
    Adam

  • 5. Data: 2004-01-28 16:21:50
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Wed, 28 Jan 2004 17:02:59 +0100, Adam Paluch <a...@b...net> wrote:

    > sprawa jest chyba bardziej powazna
    > mks podal info, clamav na moim serwerze wychwytuje ok. 60 maili z tym
    > swinstwem na godzine ...

    Mi wychwytuje .. od wczoraj od ok. godz. 20 - ponad 7 tysięcy :/

    A klient zarażony wysła w tepie 30 na minutę :(

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2004-01-28 16:27:34
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    wrote:

    >sprawa jest chyba bardziej powazna
    >mks podal info, clamav na moim serwerze wychwytuje ok. 60 maili z tym
    >swinstwem na godzine ...
    nie czytuje info na mksie.. czesto tam sa dziwne rzeczy popisane.

    Jak dziala wirus to wiem. Tylko wczoraj przyszlo 4-5tys maili z czyms
    takim (ofc zostaly odrzucone i adresat dostal info).
    Z tego 90% to tepsa :(

    Poza tym to wcale nie takie cos znow szczegolnego... Byl daaawno temu
    taki wirus.,. Bodajze Mirva czy jakos tak. Wybieral cel i slal sie na
    to samo konto n razy per minute.
    Wtedy to przyszlo mi cos blisko 1000maili w ciagu minuty.
    Potem to juz nie wiem bo admin dostal info a serwer BANA na jakis
    miesiac :)

    --
    Wiesiek

  • 7. Data: 2004-01-28 16:33:27
    Od: f...@i...pl

    On Wed, 28 Jan 2004, Krzynek wrote:
    > Nowy bardzo groźny robak internetowy W32/Mydoom.A.Worm. Zobacz szczgóły:
    > www.krzynek.republika.pl. Ściągnij lekarstwo i poleć znajomym. Zabezpiecz się.

    Nowy to on byl, ale kilka dni temu :)

    Wojtek

  • 8. Data: 2004-01-28 16:42:51
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Wiesiek wrote:

    > jasne.. a drogi sa dwie:
    > 1) dla dewastatodow przyrody -: >/dev/drzewo
    > 2) dla pozostalych -: >/dev/null

    przeciez napisal, ze to nie jest zart ;-)

    zyga
    --
    blur

  • 9. Data: 2004-01-28 17:38:25
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Uzytkownik "Wiesiek" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci >
    > Z tego 90% to tepsa :(

    dokladnie .... i tutaj mamy "zalety" neostrady i jej nieuswiadomionych
    userow ...

    --
    Adam Paluch

  • 10. Data: 2004-01-28 20:10:15
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 15:08:06 +0000 (UTC), Krzynek wrote:
    > Nowy bardzo groźny robak internetowy W32/Mydoom.A.Worm. Zobacz szczgóły:
    > www.krzynek.republika.pl. Ściągnij lekarstwo i poleć znajomym. Zabezpiecz się.

    są dwa doskonałe lekarstwa na tego wirusa:
    * amputacja mózgu
    * dożywotni zakaz używania komputera.

    wyjaśnienie: ten wirus NIE wykonuje się samodzielnie. Wymaga ręcznego
    uruchomienia przez użyszkodnika.

    B.