  • 1. Data: 2011-07-31 15:10:48
    Temat: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
    Z Wawy ma Krym.
    Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram
    namiot).

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-07-31 15:37:40
    Temat: Odp: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" chyba wie co robi:

    > Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
    > Z Wawy ma Krym.
    > Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram
    > namiot).

    Tez się zastanawiałem na Ukrainą, ale od pomysłu tego odwiódł mnie opis
    wyprawy na Krym (warto przeczytać ten artykuł przed wyjazdem) jaki znalazłem
    w czerwcowym "Motovoyagerze". Co z tego, że landszafty piękne, ludzie
    przyjaźni, jak policaje na każdym kroku żądają łapówek! Nic to, że jedziesz
    przepisowo, mają na suszarce więcej niż dozwolone i basta - spróbuj zażądać
    legalizacji... Ja tam zamiast użerać się ze swołoczą wybrałem równie piękną
    Chorwację.

    Zdroofka Johnny
    tera robie w podkoszulkach:
    http://allegro.pl/koszulki-johnny-ego-autorskie-niep
    owtarzalne-i1732687238.html

  • 3. Data: 2011-07-31 16:04:51
    Temat: Re: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Johnny"
[...]

    Slyszalem o tym - podobno lekarstwem sa banknoty 5 $
    Niestety Chorwacja juz rzygam...
    No i ja jade takim wiekszym charlejem - wiec predkosci ponadkodeksowe nie sa
    planowane...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

  • 4. Data: 2011-07-31 16:49:46
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał

    > No i ja jade takim wiekszym charlejem -

    To bedziesz dawal takie wieksze lapowki.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-07-31 17:14:17
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" wyjedzie, ale czy dalej?:

> [...]
    > piękną Chorwację.

    > Slyszalem o tym - podobno lekarstwem sa banknoty 5 $

    No niby tak, ale średnia to przyjemność wyskakiwać co winkiel z piątala
    :-(((((((((( Gdzieś czytałem że pewna para motocyklistów przed wyjazdem
    właśnie w takie dzikie kraje zrobiła sobie chorągiewkę "Motocyclists against
    corrupcy" (czy coś w tym stylu) i jak tylko zatrzymywała ich milicja, to
    jeden wyskakiwał z siodełka i od razu kamerował całe zdarzenie. Pono żaden
    policaj nie odważył się wziąć w łapę, a cała akcja z chorągiewką to
    oczywiście był pic na wode. Inny myk opisany przez Mietka Bieńka w "Hajer u
    Dalajlamy" (nawiasem mówiąc lektura OBOWIąZKOWA dla każdego podróżnika,
    nawet tego z palcem po mapie) polegał na tym, że za grosze kupował piki
    starych, wycofanych banknotów i rozdawał je na prawo i lewo jako "legalne"
    łapówki. Tak nie do końca wierzę w te historie, no ale jak ktoś ma cojones
    to można spróbować ;-)

    > P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

    Chyba nie ten target;-) Gdybym handlował jakimś kluczami dynamometrycznymi
    tudzież lagami do starych gsów to może bym tu coś sprzedał, ale na co komu
    t-shirty? Chociaż jak tak patrzę na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola
    bym widział;-)

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2011-07-31 17:38:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > sprzedał, ale na co komu t-shirty? Chociaż jak tak patrzę na wzory, to
    > w takim "Poker face" Grzybola bym widział;-)

    Ty masz na stałe dupe zamiast głowy, więc pewnie stąd ta tfurczość... Opis
    pasuje do Twojej dupy-głowy. Są w nim same bzdety...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2011-07-31 17:43:19
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siema
    *** "Johnny"
    No niby tak, ale średnia to przyjemność wyskakiwać co winkiel z piątala

    Just now - slyszalem o policji niemieckiej, slowackiej, czeskiej,
    austryjackiej...
    jaka to ona grozna etc...
    ale nie mialem przyjemnosci
    Sprawdze jak to z ta ukrainska.

[...]

    No widzialem na YouTube

    *** Chyba nie ten target;-) Gdybym handlował jakimś kluczami
    dynamometrycznymi
    tudzież lagami do starych gsów to może bym tu coś sprzedał, ale na co komu
    t-shirty?

    Eeee chlopaku...nie poddawaj sie tak latwo

    ***Chociaż jak tak patrzę na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola
    bym widział;-)

    Nie wiem - nie znam goscia, a pytajac o rabaty dla precla mialem siebie na
    mysli bo kilka z nich mi sie podoba

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-07-31 20:57:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-31, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
    > Z Wawy ma Krym.
    > Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram
    > namiot).

    NTG!!! On jedzie samochodem! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-07-31 20:59:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-07-31 21:31:54
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-31 22:57, AZ pisze:

    > NTG!!! On jedzie samochodem! ;-)

    Znajomi pojechali na Ukraine autem w zeszlym roku (byli w Kijowie na
    wystawie z psami a pozniej przejazdem gdzies dalej, bodajze na
    Moldawie), to jakos czesto opony zmieniali i z opowiadan wynika ze
    dziury na drogach maja w Ukrainie lepsze niz u Nas.. Pomijajac b. czeste
    spotkania z Policja i wspomniane "daniny" za byle co doslownie oraz
    problemy na granicy (tu stempelek, tam stempelek, tu papierek, tam
    pozwolenie itd).

    Pzdr
    PS: ale co sie dziwic ze wyciagaja lapy jesli oni tam zarabiaja po
    $100-$200 miesiecznie (podobnie na Bialorusi)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki