  • 1. Data: 2011-07-31 19:27:06
    Temat: tescik Honda CBF 1000 F
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Chwilę pojeżdziłem, to dziele sie spostrzeżeniami.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/honda_cbf_1000_f_
    test_nie_obiektywny_204918.html

    od razu zaznaczam ze krytyki nie przyjmuje :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2011-07-31 19:47:39
    Temat: Re: tescik Honda CBF 1000 F
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 21:27, Piotr May pisze:

    > od razu zaznaczam ze krytyki nie przyjmuje :)

    ale mozna krytykowac tylko brak drugiego komina-
    jak w poprzedniej wersji ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 3. Data: 2011-07-31 20:05:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 31 Jul 2011 21:27:06 +0200) ktos podajacy sie za Piotr May
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chwilę pojeżdziłem, to dziele sie spostrzeżeniami.
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/honda_cbf_1000_f_
    test_nie_obiektywny_204918.html

    > od razu zaznaczam ze krytyki nie przyjmuje :)

    Bardzo dobre zdjecia pomimo tego, ze motocykl brzydki jak noc :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2011-07-31 21:49:09
    Od: janku <j...@g...pl>

    > motocykl brzydki jak noc :)

    e nie, to tylko przez tą szybę podniesioną...
    przy namaksa opuszczonej moto wygląda calkiem zgrabnie

    --
    pozdr
    janku

  • 5. Data: 2011-07-31 22:25:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 31 Jul 2011 23:49:09 +0200) ktos podajacy sie za janku
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > e nie, to tylko przez tą szybę podniesioną...
    > przy namaksa opuszczonej moto wygląda calkiem zgrabnie

    Ale tego wydechu to opuszczona szyba nie upiekszy przecieciez :)

  • 6. Data: 2011-08-02 21:51:13
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

> [...]
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/honda_cbf_1000_f_
    test_nie_obiektywny_204918.html

    > od razu zaznaczam ze krytyki nie przyjmuje :)

    Pio, no to nie krytykujac - tekscik sie milo czyta, choc zdecydowanie
    jest subiektywny ;)

    Jeszcze bardziej podobaja mi sie komentarze i Twoje odpowiedzi na nie ;p

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 7. Data: 2011-08-03 16:24:27
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-08-02 23:51, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    test_nie_obiektywny_204918.html

    > Pio, no to nie krytykujac - tekscik sie milo czyta, choc zdecydowanie
    > jest subiektywny ;)

    Dzieki :)

    > Jeszcze bardziej podobaja mi sie komentarze i Twoje odpowiedzi na nie ;p

    hehe
    W naszym policyjnym panstwie ostatnio zaczynam sie bac cokolwiek
    napisac, bo znajda sie tacy "politycznie poprawni" jak komentujący.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2011-08-03 17:43:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-31 21:27, Piotr May pisze:
    > Chwilę pojeżdziłem, to dziele sie spostrzeżeniami.
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/honda_cbf_1000_f_
    test_nie_obiektywny_204918.html

    piomay wez sie za wlasne jaja, napisz prosto i jasno komentatorom zeby
    sie walili na ryj a potem wyjeb stamtad swoj artykul.

    Nie bedzie poprawnosc polityczna pluc preclowi w kask.

    No!

    KJ

  • 9. Data: 2011-08-03 18:02:06
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-08-03 19:43, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > sie walili na ryj a potem wyjeb stamtad swoj artykul.
    >
    > Nie bedzie poprawnosc polityczna pluc preclowi w kask.

    LOL

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl