  • 1. Data: 2011-07-13 10:38:23
    Temat: Uruchomienie lokalnego programu przez html
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jest sobie programik winbox.exe - znajduje sie w okreslonym katalogu na
    dysku.

    Jak odpalic go z jakimis tam parametrami? winbox.exe par1 par2 itp itd...

    Jak robi to gg czy np skype? Ze klikajac gg:numer wywuluje mi sie gg.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2011-07-13 11:13:41
    Temat: Re: Uruchomienie lokalnego programu przez html
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-13 12:38, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    >
    > Jak odpalic go z jakimis tam parametrami? winbox.exe par1 par2 itp itd...
    >
    > Jak robi to gg czy np skype? Ze klikajac gg:numer wywuluje mi sie gg.

    Wygrzebalem cus takiego:

    REGEDIT4

    [HKEY_CLASSES_ROOT\foo]
    @="URL:winbox Protocol"
    "URL Protocol"=""

    [HKEY_CLASSES_ROOT\test\shell]

    [HKEY_CLASSES_ROOT\test\shell\open]

    [HKEY_CLASSES_ROOT\test\shell\open\command]

    @="\"C:\\Program Files\\winbox.exe\" \"%1\""

    Ale niestety brak reakcji ze strony ff

  • 3. Data: 2011-07-13 13:20:46
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 12:38:23 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

> [...]
    > itd...
    >
    > Jak robi to gg czy np skype? Ze klikajac gg:numer wywuluje mi sie gg.

    raczej tego nie zrobisz, bo przegladarki nie pozwalaja odpalac lokalnych
    programow. gg sie da bo to sam gg przy instalacji rejestruje w systemie
    pseudoprotokol gg://. innymi slowy: musisz zmodyfikowac ten swoj program
    winbox.exe by tez zarejestrowal sobie jakis wlasny 'nasluch'

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 4. Data: 2011-07-13 20:13:10
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-13 15:20, |<onrad pisze:

> [...]
    > pseudoprotokol gg://. innymi slowy: musisz zmodyfikowac ten swoj program
    > winbox.exe by tez zarejestrowal sobie jakis wlasny 'nasluch'

    nie ma problemu, by odpalic jakis .reg - tylko co w nim ma byc ?

  • 5. Data: 2011-07-13 20:23:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > pseudoprotokol gg://. innymi slowy: musisz zmodyfikowac ten swoj program
    > winbox.exe by tez zarejestrowal sobie jakis wlasny 'nasluch'

    No ja miałem potrzebę kiedyś uruchamiania zdalnie programu i
    udostępniania tego userom "lamerom". Więc zdalny dostęp jako-tako nie
    wchodził w grę.
    Postawiłem serwer www z php jakimkolwiek w zasadzie i zdziałałem prostą
    jak cep stronkę z różnymi "przyciskami" i tak były wywoływane programy,
    parametry etc:)
    Czy to optymalne, sensowne to nie wiem. U mnie działało fajnie. Tym
    bardziej, że w htmlu mogłem od razu umieszczać komunikaty,
    funkcjonalności etc dla użytkowników, dać różne uprawnienia do różnych
    funkcjonalności różnym ludkom gdy dołożyłem autoryzację itd.