  • 1. Data: 2012-01-04 09:34:27
    Temat: Usterka czujników cofania [Crosspost p.m.s. i p.r.w.]
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Witam

    Kiedyś gostek wjechał mi w tył i dwa czujniki (oryginalne Bosch) wpadły mi do środka
    i w następstwie
    cały czas piszczą przy wrzuceniu wstecznego.
    Byłem przekonany że po naprawie zderzaka i ich zamontowaniu będzie ok. Ale nie. Dalej
    piszczy.

    Wczoraj zderzak zdemontowałem, czujniki powyciągałem, kable przejrzałem i nic nie
    zauważyłem.
    Powypinałem z wtyczek czujniki i dalej piszczy. Kable i wtyczki przy centralce są w
    porządku.
    Mogę jeszcze miernikiem posprawdzać kable, lecz wątpie czy to pomoże i tyle mojej
    diagnozy.

    Teraz szukam we Wrocławiu lub okolicach jakiegoś Speca elektronika który miał by
    pojecie o zasadzie
    działania (nie montażu) i gdzie szukać przyczyny lub jak wyeliminować uszkodzony
    czujnik.

    Za namiary będę wdzięczny.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-01-04 11:17:12
    Temat: Re: Usterka czujników cofania [Crosspost p.m.s. i p.r.w.]
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czujnik padnięty i zlokalizowany.

    Teraz szukam używanego najlepiej kompletnego z takim plastikiem do którego się go
    wkłada i krążkiem
    który wkłada się do zderzaka.
    Jego numer BOSCH 0 263 003 172 1421d 02.12.20/02
    http://img403.imageshack.us/img403/5299/imgp6772.jpg
    http://img97.imageshack.us/img97/1174/imgp6779a.jpg
    http://img220.imageshack.us/img220/7997/imgp6773.jpg

    Jak się gdzieś komuś cos takiego obiło o oczy to proszę o namiar.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-01-04 11:42:40
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się gdzieś komuś cos takiego obiło o oczy to proszę o namiar.

    A na alledrogo patrzyłeś? Ja widzę jedną sztukę.

  • 4. Data: 2012-01-04 11:46:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Iksinski napisał(a):
    > A na alledrogo patrzyłeś? Ja widzę jedną sztukę.
    Patrzyłem. Inny numer i wtyczka. A zamocować go to tylko pewnie distalem.
    Też jest cały zestaw z demontażu, ale też inne czujniki.

    W serwisie powiedzieli że musi byś taki sam. Ile w tym prawdy, nie wiem.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-01-04 14:34:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 11:46:42 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >W serwisie powiedzieli że musi byś taki sam. Ile w tym prawdy, nie wiem.

    A ile kosztuje to w serwisie? I czy da się kupić osobno, czy jak w
    Renault, cały zestaw (czujniki, kable, centralka)?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-01-04 16:39:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jerzu napisał(a):
    > A ile kosztuje to w serwisie? I czy da się kupić osobno,
    Można kupić osobno, jak dowiedziałem sie o cene w serwisie to dobrze że siedziałem bo
    by mi gacie
    spadły.
    Odpowiedz serwisu:
    cyt.
    "Witam ten czujnik kosztuje 550zł z oryginału czujnik typu bosch nr.oryginału to
    1716422."

    A jeszcze chodziło mi o takie plastiki montażowe to:
    cyt.
    "Gniazdo można kupić tylko w zestawie 4 szt koszt takiego zestawu to 146zł czas
    oczekiwania na
    obydwie części 7dni z Niemiec"

    Jednym słowem ich pojebało.

    Ale udało mi sie zlokalizować używkę za 50,- brutto o takim samym nr. jak mój.
    Czekam na paczkę i mam nadzieje że nie będzie uwalony.

    Po stówie są identyczne w kształcie, tylko różnią się nr. Ale nie z wrocka bym
    sprawdził czy hula.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-01-04 18:40:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 16:39:15 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >"Witam ten czujnik kosztuje 550zł z oryginału czujnik typu bosch nr.oryginału to
    1716422."

    O ja cie... Do mnie cały komplet kosztuje 700 netto. A podobno części
    do renówek drogie :)
    Co to za auto?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-01-04 18:54:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.01.2012 16:39, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > "Gniazdo można kupić tylko w zestawie 4 szt koszt takiego zestawu to
    > 146zł czas oczekiwania na obydwie części 7dni z Niemiec"

    Skoro gosc ci wjechal w tyl to jakies pieniadze z ubezpieczenia
    dostales, nie?

  • 9. Data: 2012-01-04 19:06:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-04 18:54, neoniusz pisze:

    > Skoro gosc ci wjechal w tyl to jakies pieniadze z ubezpieczenia
    > dostales, nie?

    Też mnie to zastanawia...

  • 10. Data: 2012-01-04 19:19:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 19:06, Artur Maśląg pisze:

    > Też mnie to zastanawia...

    Pewnie policzyli uszkodzenie zderzaka ale nie parktronika ;) Albo
    parktronik policzyli 120zł brutto chińczyk z allegro

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis