    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Usuwanie śniedzi z płytki
    Date: Tue, 25 Mar 2014 22:31:07 +0100

    Mam kilka płytek wykonanych w czasach, kiedy jeszcze nie praktykowałem
    cynowania całości ścieżek, a zabezpieczenie ich kalafonią najwyraźniej
    nie spełniło swojej funkcji. Pewnie roztwór był za słaby albo za mało
    starannie go naniosłem. Spora część miedzy na PCB jest teraz ciemna od
    śniedzi.
    Mam w związku z tym dwa pytania:

    1) Czy to może być źródłem jakichś problemów? Płytka będzie niszczała
    dalej, albo też mogę się liczyć z jakimiś problemami elektrycznymi? Te
    układy to konstrukcje radiowe na niski KF.
    2) Istnieje jakiś prosty sposób na pozbycie się tej śniedzi, bez
    uszkodzenia wszystkiego innego? Może są do tego jakieś preparaty, które
    mógłbym zastosować przed napyleniem Plastiku 70?