  • 11. Data: 2004-10-09 08:14:39
    Temat: Re: Uwaga na Net24!!!!!
    Od: "QBass" <Q...@P...Fm>

    > Po prostu gówniarz został gówniarsko poraktowany przez g***** operatora.
    > Nic
    > innego nie przychodzi mi na myśl. Myślę, że pasujecie do siebie.
    Tam odrazu, ze gowniarz... Uwazam sie za osobe dojzala i dorosla, ale dla
    przykladu gdy zdarzy mi sie tankowac tam gdzie orzel to zawsze mam uczucie
    ze chca mi wylizac tu i tam... zreszta sami sprobujcie, chocby kupno
    papierosow - moze zapalniczke, albo gumke, albo... etc... zbyt nachalne
    zachowanie sie obslugi wcale nie jest mile widziane przez klientow. I nie
    rozumiem co gowniarskiego widzicie w zwrocie "lizac komus dupe" zazwyczaj
    takie zachowanie cechuje doroslych... Pozatym ze czlowiek ostrzegal, ze
    pisze wkurzony. Tezbym byl gdyby mi obiecano cos w ciagu dwoch tygodni a nie
    wywiazano sie umowy przez ponad miesiac czasu, zwlaszcza, ze zaznaczal ze
    internet jest mu potrzebny do pracy.
    Pozdrawiam, Kuba.

  • 12. Data: 2004-10-09 08:36:52
    Temat: Re: moje doznania z netia
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 06 Oct 2004 22:52:34 +0200, Makson napisał(a):

    > Lacze dzierzawione 128 kbit, symetryczne do netii - 800 netto (976 brutto)
    > Handlowcy mowia (mamy juz super znizke, bo normalnie jest jeszcze wiecej), ze to
    > juz taniej sie nie da... w zwiazku z czym rezygnujemy.

    Zapomnij.. w zakresie internetu Netia jedyne czym może się pochwalić, to
    zamordowaniem TopNetu, który dbał o klientów i się starał (przynajmniej
    oddział który znałem). Wzięli, przywieźli "fahofcuff" w teczkach z
    warsiawki i rozpierdolili wszystko w pizdu.
    Polboxu na razie jeszcze nie zepsuli.. ciekawe jak długo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Question is: What is "mahnahmahna" ??

  • 13. Data: 2004-10-09 09:20:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 9 Oct 2004 10:14:39 +0200, użyszkodnik "QBass" <Q...@P...Fm>
    napisał:

> [...]
    > papierosow - moze zapalniczke, albo gumke, albo... etc... zbyt nachalne
    > zachowanie sie obslugi wcale nie jest mile widziane przez klientow.

    wiemy wiemy, jak ja się ciesze że u mnie w miasteczku jest mała stacja
    benzynowa z przewagą personelu pamiętającego CPN (2) nad młodym (1),
    już zarażonym marketoidalnymi pomysłami z warsiaffki
    jak się młody za bardzo wychyla wciskając coś to dostaje
    przysłowiowego psztyczka w nos i się kończy.
    oczywiście wiedzą doskonale że ja sobie sam paliwo tankuje więc
    nawet nie podchodzą do dystrybutora czego bardzo nie lubie w stacjach
    benzynowych

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 14. Data: 2004-10-09 09:40:32
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > oczywiście wiedzą doskonale że ja sobie sam paliwo tankuje więc
    > nawet nie podchodzą do dystrybutora czego bardzo nie lubie w stacjach

    Akurat jest ciut inaczej. Na stajach z orłem panuje pewien standard,
    którego muszą się trzymać pracownicy (te wszystkie pytania, uśmiechy,
    aktywna sprzedaż, ...). Jeżeli kontrola wykaże, iż dany pracownik
    z tych standardów wyriabia poniżej 85% to traci premie, to jest czasami
    spory kawał pieniądza.

    --
    pozdrawiam,
    DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu usun nadmiarowe kropki]

  • 15. Data: 2004-10-09 11:27:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 09 Oct 2004 11:40:32 +0200, użyszkodnik "D.Wesolowski"
    <wesoly@klu..pl> napisał:

> [...]
    > aktywna sprzedaż, ...). Jeżeli kontrola wykaże, iż dany pracownik
    > z tych standardów wyriabia poniżej 85% to traci premie, to jest czasami

    korporejszyn starnard, cale szczescie ze nie ma obowiazku kupowania w
    takich miejscach