  • 1. Data: 2019-09-29 11:59:54
    Temat: Uzyskanie dostepu do telefonu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jest sobie telefon który ma ustawione zabezpieczenie w postaci hasła
    graficznego (trzeba przeciagnac palcem odpowiedni wzór na 9 punktach)
    Oczywiście znam ten wzór ale załózmy ze nie :)

    Nie ma włączonego pinu.

    Po odblokowaniu ekranu nie mam dostepu do zadnych ustawien telefonu poza
    ustawieniem jasnosci ekranu i autodopasowania jasnosci.

    Czy da sie w jakis sposób odblokowac te zabezpieczenia? Np jakas
    kombinacja klawiszy przy starcie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 2. Data: 2019-09-30 08:54:31
    Temat: Re: Uzyskanie dostepu do telefonu
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-29 11:59, Budzik wrote:
> [...]
    > ustawieniem jasnosci ekranu i autodopasowania jasnosci.
    >
    > Czy da sie w jakis sposób odblokowac te zabezpieczenia? Np jakas

    Ciekaw jestem, czy pomógłby hard reset (na przykład w Samsungach Volume
    Up + Home + Power).

  • 3. Data: 2019-09-30 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Ciekaw jestem, czy pomógłby hard reset (na przykład w Samsungach
    > Volume Up + Home + Power).

    Hard reset czyli do ustawien fabrycznych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 4. Data: 2019-09-30 22:25:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Hard reset czyli do ustawien fabrycznych?

    Tak, tam chyba jeszcze jest wybór, czy telefon stanie się nówką sztuką,
    czy zostawi jakieś dane użytkownika.

  • 5. Data: 2019-09-30 22:58:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.09.2019 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > ustawieniem jasnosci ekranu i autodopasowania jasnosci.
    >
    > Czy da sie w jakis sposób odblokowac te zabezpieczenia? Np jakas

    można, ale nie jest to takie proste:
    https://komorkomania.pl/5832,jak-bez-roota-pominac-w
    zor-odblokowujacy-androida

  • 6. Data: 2019-09-30 23:39:24
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    ToMasz wrote:
    > można, ale nie jest to takie proste:
    > https://telesrajnia.pl/5832,jak-bez-korzennego-pnia-
    pominac-wzor-odblokowujacy-androida

    Jak nie ma w teleSraju zaaktywowanego
    odpluskwiacza dla programistow, to powyzsza
    metode mozna szczurowi w styje wsadzic!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 7. Data: 2019-10-01 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Tak, tam chyba jeszcze jest wybór, czy telefon stanie się nówką
    > sztuką, czy zostawi jakieś dane użytkownika.

    To byłoby ciekawe ale niestety nie mogę wyprobować :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami