  • 1. Data: 2004-02-20 20:07:47
    Temat: VAT na Internet
    Od: f...@i...pl

    Ostatnie zdanie z:
    http://info.onet.pl/874167,11,item.html

    "Posłowie postanowili także zwolnić z VAT-u dostęp do Internetu."

    Czy Onet sie "pomylil", czy tez bedziemy mieli 0% ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-02-20 20:12:23
    Temat: Re: VAT na Internet
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 20 Feb 2004 21:07:47 +0100 I had a dream that f...@i...pl
    <f...@i...pl> wrote:
    > "Posłowie postanowili także zwolnić z VAT-u dostęp do Internetu."
    > Czy Onet sie "pomylil", czy tez bedziemy mieli 0% ?

    Jak się pomylili, to IAR, a nie Onet... Ale ciekawe, też czekam na
    jakiegokolwiek newsa...

  • 3. Data: 2004-02-20 20:15:06
    Od: Darek <d...@s...waw.pl>

    f...@i...pl wrote:
> [...]
    >
    > "Posłowie postanowili także zwolnić z VAT-u dostęp do Internetu."
    >
    > Czy Onet sie "pomylil", czy tez bedziemy mieli 0% ?

    pap tez tak podaje
    http://dziennik.pap.com.pl/index.html?dzial=INT

    czyzby ktos w koncu pomyslal ?

    Darek

  • 4. Data: 2004-02-20 20:17:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > pap tez tak podaje
    > http://dziennik.pap.com.pl/index.html?dzial=INT
    >
    > czyzby ktos w koncu pomyslal ?

    Żeby się tylko nie okazało, że to tylko dla szkół albo coś
    w tym guście.

    Pix

  • 5. Data: 2004-02-20 20:31:37
    Od: Darek <d...@s...waw.pl>

    roberth wrote:

    > dupa! będzie dupa!
    > roberth

    moderacjo wroc !

    ech byle senat sie nie wykazal nadgorliwoscia....
    i od 1 maja ( to chyba ta data bedzie wiazaca) mozna myslec pozytywnie...

    Darek

  • 6. Data: 2004-02-20 20:32:18
    Od: "roberth" <q...@p...onet.pl>

    dupa! będzie dupa!
    roberth

  • 7. Data: 2004-02-20 20:34:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ech byle senat sie nie wykazal nadgorliwoscia....
    > i od 1 maja ( to chyba ta data bedzie wiazaca) mozna myslec
    pozytywnie...

    Buuu... fucktycznie - w senacie komuchy mają większość
    i mogą robić co chcą, a sejm nie zdoła takiej poprawki odrzucić :-(
    IMHO radość jest przedczesna - ja uwierzę jak zobaczę w Dz.U.

    Pix

  • 8. Data: 2004-02-20 20:47:34
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik "Darek" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > roberth wrote:
    >
    > ech byle senat sie nie wykazal nadgorliwoscia....
    > i od 1 maja ( to chyba ta data bedzie wiazaca) mozna myslec pozytywnie...

    dzis jeszcze w radiu mowili ze ustawa o VAT wejdzie i tak za pozno ..
    niewiem co to znaczy w sensie prawnym ... dodatkowo ponoc nie ma przepisow
    wykonawczych ... mam jednak cicha nadzieje ze to nie mydlenie oczu ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 9. Data: 2004-02-20 21:07:53
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Darek <d...@s...waw.pl> wrote:
    > moderacjo wroc !
    Gdyby byla moderacja najprawdopodobniej moglbys wypowiedziec sie w tym watku dopiero
    okolo poniedzialku.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2004-02-20 22:53:59
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    nie moze byc 0% VATu gdyz w UE jest tylko jeden podatek VAT taki jak na
    wszystkie inne produkty czyli: aby na internet byl 0% to i np na lodowke,
    samochod, komputer, ceresit itp tez musial by byc 0% podatek.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632