  • 1. Data: 2014-05-04 13:26:20
    Temat: VB zapis dużej tablicy do pliku
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    może Ktoś ma jakiś patent na zapisanie dużej wielowymiarowej tablicy do
    pliku w Viusual Basicu?

  • 2. Data: 2014-05-04 13:26:50
    Temat: Re: VB zapis dużej tablicy do pliku
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    i jej późniejszy odczyt oczywiście?

  • 3. Data: 2014-05-04 14:01:39
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 13:26:50 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > i jej późniejszy odczyt oczywiście?

    udalo ci sie jakos zdobyc tego visual basica?
    ja vb nie widzialem nigdy na oczy (choc kiedys
    chyba to byl jezyk nawet okolo 5go miejsca
    popularnosci w jakichs zestawieniach) Dzis to
    nie nie mam pojecia

    duze to bylo? jest to jakas stara wersja czy jakas
    nowsza?

  • 4. Data: 2014-05-04 14:25:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    użyłem freelancer.pl ;o)))
    ale Koleś wymięka i muszę go wspierać...

  • 5. Data: 2014-05-05 01:08:23
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-05-04 14:01, firr pisze:

    > udalo ci sie jakos zdobyc tego visual basica?
    > ja vb nie widzialem nigdy na oczy

    No to się dogadali dwaj najwięksi grupowi programiści...
    Ręce opadają.

> [...]
    > popularnosci w jakichs zestawieniach) Dzis to
    > nie nie mam pojecia
    >
    > duze to bylo? jest to jakas stara wersja czy jakas

    Strasznie duże. Ogromne. I stare. Starsze od węgla. Starsze nawet od
    umiejętności obsługi byle jakiej wyszukiwarki. Google na przykład.
    A żeby go zdobyć, tego visual basica, musisz nabyć umiejętność klikania.
    http://www.visualstudio.com/en-us/products/visual-st
    udio-express-vs.aspx

    Express 2013 for Windows

    Visual Studio Express for Windows provides the high-fidelity designers,
    code editor, and emulator to create Windows Store Apps for Windows 8.1.
    Use your choice of programming languages from C#, Visual Basic, or C++.

    Express 2013 for Windows Desktop

    Visual Studio Express for Windows Desktop lets you take full advantage
    of Windows with XAML designers, a productive IDE, and a variety of
    programming languages including C#, Visual Basic, and C++. Choose
    between Windows Presentation Foundation (WPF), Windows Forms, and Win32,
    to target the Windows desktop with the right technology for your
    application and your skills.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 6. Data: 2014-05-05 11:49:59