  • 1. Data: 2014-05-01 12:07:09
    Temat: mój pierwszy program...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie wiem czy mi Ktoś tu pomoże, ale zapytam, zakładając nowy wątek, może
    i innym się przyda... operujemy na VS 6.0... jak zbudować pierwszą
    aplikację pod windę?

    rozumiem, że wybieramy:
    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/start.PNG
    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/start_cd1.PNG

    nastęnie dodajemy okienko:
    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/res_add.PNG

    które u mnie chciałbym,zeby wyglądało tak:
    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/res_edit.PNG
    brakuje mi tu w opcjach ikony i listy (nie wiem jak to się poprawnie
    nazywa) taka lista z napisami do wyboru
    nie mogę tez powiększyć ilości zakładek, ma być 7...

    no i na koniec, jak robie save workspace to pytam nie nie wiem czemu
    gdzie ma zapisać plik RC... nie dodaje go też do projektu...
    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/save_projekt.PNG

    co robię źle, i co dalej? będę zobowiązany za pomoc.

  • 2. Data: 2014-05-01 12:09:43
    Temat: Re: mój pierwszy program...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    poprzestawiały się obrazki:

    http://zsyp.eu/smieci/VS60/1/add_res.PNG

  • 3. Data: 2014-05-01 16:18:23
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dlaczego nie mogę podejrzeć już nie mówiąc o edycji pliku RC,
    zamiast tego otwiera mi się jakieś okno ze wszystkimi zasobami...

    dlaczego jak dodaję plik RC, to nie pojawia mi się na liście plików
    resource.h który mógłbym podejrzeć?

    w petzoldzie pisze inaczej niż to jest w rzeczywistości...

  • 4. Data: 2014-05-01 16:30:33
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    chciałbym jeszcze prosić Kogoś o wyjasnienie, jak dobrać się do
    dokumentacji, w książkach piszą jakieś funkcje, jakieś struktury, jakieś
    zdarzenia, ale to tylko przykłady, a ja szukam kompletnych list
    WinAPI... kiedyś to jakoś lepiej wyglądało, no teraz to ja nic nie mogę
    znaleźć... HELP! proszę o konkretne linki które mógłbym sobie dodać do
    ulubionych.

  • 5. Data: 2014-05-01 21:45:51
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no dobra są jakieś kursy w necie, już trochę wiem...

    nie wiem jednak jak tworzy się i obsługuje zakładki w oknie, może mi
    Ktoś objaśnić? wiecie o jakie zakładki mi chodzi?

  • 6. Data: 2014-05-01 21:57:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie mogę połapać się w tym Visual Studio 6.0... niby się dodaje, ale się
    nie dodaje, zapisuje, ale nie zapisuje, nie da się przestawić zmienić
    parametrów... może mi Ktoś wyjasnić? chodzi cały czas o plik zasobów i
    edycję zasobów

  • 7. Data: 2014-05-02 13:09:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a jeszcze, tak sobie przeglądam doca:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff818516%28v
    =vs.85%29.aspx
    i martwi mnie to, że jest tu dużo braków...

    może Ktoś mi podpowiedzieć gdzie znajdę w miarę pełny opis funkcji i
    reszty WINAPI? jakiś MSDN? ale który?

  • 8. Data: 2014-05-02 17:06:00
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    sory, ale bez pomocy sobie nie poradzę, pościągałem jakieś SDK, helpy,
    MSDNy i nic, jakieś dziwne dokukmenty, nigdzie nie ma opisanego
    Win32API... może mi Ktoś rozjaśnić?

  • 9. Data: 2014-05-02 19:20:48
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

  • 10. Data: 2014-05-02 19:32:11
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff818516%28v
    =vs.85%29.aspx

    no własnie ta strona jest mocno niekompletna...
    np.: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff485921%28v
    =vs.85%29.aspx