  • 1. Data: 2016-07-13 22:54:25
    Temat: VW zamiennik radia?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2016-07-13 23:02:00
    Temat: Re: VW zamiennik radia?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-13 o 22:54, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

    Pioneer AVIC-F88DAB
    http://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/avic-f88dab

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-07-13 23:05:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-13 o 23:02, Irokez pisze:

    > Pioneer AVIC-F88DAB
    > http://www.pioneer-car.eu/pl/pl/products/avic-f88dab

    dzięki, masz i używasz?

    ps
    czy to jest Plug&Play czy trzeba coś w instalacji przerabiać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2016-07-13 23:45:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Radio po przekreceniu galki ma grac a nie jakies p&p byc. Po co dobre radio w
    samochodzie skoro w samochodzie odsluch jest chujowy. No chyba ze glosne umpa umpa ma
    robic tak ze sie sam bagaznik otwiera, to sie nie czepiam.

  • 5. Data: 2016-07-14 00:11:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    samochodzie skoro w samochodzie odsluch jest chujowy. No chyba ze glosne umpa umpa ma
    robic tak ze sie sam bagaznik otwiera, to sie nie czepiam.

    P&P ma być żebym nie musiał się męczyć z kablami. Wypinam jedno i wpinam
    drugie. A nie jakieś kombinacje, dorabianie etc...

    Odsłuch to miałeś kijowy jak grało Safari 5, teraz jest nieco lepiej.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2016-07-14 00:44:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

  • 7. Data: 2016-07-14 10:59:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jestes fanem reklam ze chcesz je odsluchiwac w dobrej jakosci?

    reklam? jest taki przycisk mute, i ja z niego korzystam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2016-07-14 12:27:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 13.07.2016 o 22:54, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > fabryczne radio w VW szału nie robi, jakie proponujecie zamienniki?

    Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

  • 9. Data: 2016-07-14 12:35:34
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 12:27, t-1 pisze:

    > Co to jest robienie szału przez radio w samochodzie?

    No właśnie, chodzi o wymianę głośników, żeby było lepiej słychać? Czy
    samego radia, żeby miało więcej funkcji? Mp3, BT, nawigacja itd?

    Kiedyś napalałem się na coś w tym stylu, ale mi przeszło

    http://allegro.pl/audi-a4-b6-gps-android-4-4-wifi-3g
    -dvr-dvb-t-cam-i6271908216.html

  • 10. Data: 2016-07-14 14:21:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** twistedme pisze tak:

    > No właśnie, chodzi o wymianę głośników, żeby było lepiej słychać?
    > Czy samego radia, żeby miało więcej funkcji? Mp3, BT, nawigacja
    > itd?

    Jeśli już jesteśmy przy głośnikach.

    Ciekawi mnie czy w nowych wozach głósniki też stykają się tyłem z mokra
    stroną drzwi czy jest zastosowany jakiś chytry patent, osobna komora
    głośnika itp?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.