  • 1. Data: 2018-02-22 11:44:59
    Temat: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Fajna zabawka, kto już korzystał?
    Jakie wrażenia?

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-po
    lsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,
    41404.html?cp=1

  • 2. Data: 2018-02-22 12:12:10
    Temat: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Alzem ??????????? explained :
    > Fajna zabawka, kto już korzystał?
    > Jakie wrażenia?
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/2nr-pierwsza-w-po
    lsce-aplikacja-z-darmowymi-numerami-komorkowymi,2,3,
    41404.html?cp=1

    Jak na razie to niezbyt dobre:
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=91
    888

  • 3. Data: 2018-02-22 14:12:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Feb 2018 11:44:59 +0100, Alzem ???????????<a...@b...by>
    wrote:
    > Fajna zabawka, kto już korzystał?
    > Jakie wrażenia?

    Testowałem, działa. Natomiast bardzo dyskusyjny jest zakres uprawnień
    jaka ta aplikacja wymaga. Zostało to już skrytykowane pod podobnym
    newsem na antywebie.
    Pozostaje jeszcze kwestia użyteczności, dzwonić z takiego drugiego nr
    się nie da, czy faktycznie jest to takie przydatne? Pytałem wśród
    znajomych i raczej brak zainteresowania z powodu tej wady.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-02-22 15:00:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 11:45:00 UTC+1 użytkownik Alzem ??????????? napisał:
    > Fajna zabawka, kto już korzystał?
    > Jakie wrażenia?

    Raczej do niczego się nie przyda
    Po kiego mi nr do odbierania połączeń z którego dzwonić nie można?

  • 5. Data: 2018-02-22 15:17:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    napisał:

    > Raczej do niczego się nie przyda
    > Po kiego mi nr do odbierania połączeń z którego dzwonić nie można?

    Na przykład do ogłoszenia.

  • 6. Data: 2018-02-22 15:56:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 15:17:41 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Na przykład do ogłoszenia.
    Ale że niby jak coś na sprzedaż wystawiam to osobny nr dawać?
    Nie praktykuję tego
    Sporo rzeczy na OLX i allegro wystawiam i zawsze podaję swój nr telefonu.
    Nie widzę powodu by komplikować sobie życie drugim numerem który zresztą działa tylko
    jak net jest w telefonie
    Od kilkunastu już lat korzystam z jednego numeru telefonu, nieruchomości do wynajmu
    wystawiałem, jakieś mniejsze i większe pierdoły i nie pierdoły na olx i allegro
    sprzedaję co miesiąc praktycznie i zawsze z tego numeru korzystam
    Żadnych negatywnych sytuacji przez to nie miałem
    Nie widzę wiec potrzeby używać innego numeru.
    Ale to moje zdanie
    Jak ktoś lubi inaczej to może taki serwis mu się przyda

  • 7. Data: 2018-02-22 16:07:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 15:56, Kris pisze:

> [...]
    > Nie widzę powodu by komplikować sobie życie drugim numerem który zresztą działa

    Ależ twój brak wyobraźni jest bez znaczenia w kontekście przydatności
    tego numeru. A jest z pewnością przydatny - sprzedajesz samochód,
    podajesz tymczasowy numer, i nie ryzykujesz tym, że ci ktoś obcy będzie
    wieczorami dzwonił, czy za pół roku, jak już samochód dawno sprzedany.

> [...]
    > Żadnych negatywnych sytuacji przez to nie miałem
    > Nie widzę wiec potrzeby używać innego numeru.

    Widocznie nie masz doświadczenia, ewentualnie sprzedajesz coś takiego,
    co nie działa jak lep na wszelkiego rodzaju telemarketerów.

    > Jak ktoś lubi inaczej to może taki serwis mu się przyda

    Taki numer jest jak ubezpieczenie - nie widzisz przydatności, aż się w
    końcu przyda, tyle że wówczas będzie za późno.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-02-22 17:45:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 16:07:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2018-02-22 o 15:56, Kris pisze:

    > Ależ twój brak wyobraźni jest bez znaczenia w kontekście przydatności
    > tego numeru. A jest z pewnością przydatny
    Dla Ciebie może tak, dla mnie nie
    > - sprzedajesz samochód,
    > podajesz tymczasowy numer, i nie ryzykujesz tym, że ci ktoś obcy będzie
    > wieczorami dzwonił, czy za pół roku, jak już samochód dawno sprzedany.

    Chyba ponad 10 samochodów już sprzedałem przez ostatnie kilkanaście lat(bo średnio co
    dwa lata albo swój albo żony wymieniam samochód) ciągle korzystam z tego samego
    numeru i żadnych negatywnych konsekwencji

    > Widocznie nie masz doświadczenia,

    Uwierz mi ze doskonale sobie w zyciu radzę
    >ewentualnie sprzedajesz coś takiego,
    > co nie działa jak lep na wszelkiego rodzaju telemarketerów.

    Z tymi telemarketerami to tez trochę urban legend- wszędzie mój telefon podaję,
    ogłoszenia, allegro, kalkulacje ubezpieczeniowe jak robie, w banku, dodatkowo jest na
    moich wizytówkach
    Telemarketerów moze jeden na tydzięń dzwoni ale raczej mniej
    Jak się kończą daty polis to dzwonią z propozycją przedłużenia, raz na miesiąc jakiś
    zadzwoni na pokaz cudownych garnków zaprosić
    Grzecznie odmawiam- te kilka telefonów na miesiąc to żadna uciażliwość
    Czasami jakiś sms z rekalma z ikea czy że "wygraleem cos tam"
    Ale nie jest tego dużo
    Z sms korzystam tylko do potwierdzenia transakcji bankowych więc w sumie innych nawet
    nie mam potrzeby czytać.

    > Taki numer jest jak ubezpieczenie - nie widzisz przydatności, aż się w
    > końcu przyda, tyle że wówczas będzie za późno.

    Podaj przykład jakie kuku moze mi wyrzadzić ktoś kto zna mój nr telefonu bo kiedyś mu
    coś na olx sprzedałem.
    Pomijam juz fakt że do ogłoszeń to taki nr bez sensu bo dział tylko jak net jest w
    telefonie
    A jak coś na sprzedaż wystawiam to właśnie chcę żeby jak najłatwiej ze mną kontakt
    potencjalni kupujacy mieli a nie tylko wtedy jak jestem w zasięgu netu. A net w
    telefonie mam sporadycznie włączony

  • 9. Data: 2018-02-22 19:29:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/02/2018 02:17 PM, Liwiusz wrote:

    > Na przykład do ogłoszenia.

    No ale jak nie mozesz akurat teraz odebrac to jak oddzwonisz? Moze cie
    ominac okazja :)
    Ostatnio jak szukalem pracy to do CV wpisalem numer ktory dodatkowo kupilem
    (SIM) i potem wywalilem.
    Pierwszego staram sie nie podawac. I bez tego dzonia jakies oszolomy raz
    czesciej raz rzadziej, a najabardziej wku.wiaja jak czlowiek jest w pracy.

  • 10. Data: 2018-02-22 19:51:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 19:29, 2late pisze:

    > No ale jak nie mozesz akurat teraz odebrac to jak oddzwonisz?

    Z zastrzeżonego.

    --
    Liwiusz