  • 1. Data: 2018-02-21 21:07:40
    Temat: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore?
    Od: Majka <k...@g...com>

    Cześć,

    której aplikacji do nagrywania rozmów używacie/używaliście i możecie polecić?

    Jeśli smartfon tej funkcji nie ma, lub działa niezadowalająco, to jakiej aplikacji
    użyć jako protezy?

    Majka

  • 2. Data: 2018-02-21 21:48:06
    Temat: Re: Pewnie sa aplikacje, tylko ktore?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/02/2018 08:07 PM, Majka wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli smartfon tej funkcji nie ma, lub działa niezadowalająco, to jakiej aplikacji

    'Call recorder'.

  • 3. Data: 2018-02-22 02:05:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-21 o 21:48, 2late pisze:

    > 'Call recorder'.

    Co druga tak się nazywa :)
    Musiałbyś podać link do sklepu, albo przynajmniej producenta.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-02-22 09:57:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.02.2018 Majka <k...@g...com> napisał/a:

    > której aplikacji do nagrywania rozmów używacie/używaliście i możecie polecić?

    Obecnie wbudowanej (Redmi 4X), a wcześniej tej:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gl
    obaleffect.callrecord

    Nagrywanie oczywiście z toru voice, nie z mikrofonu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2018-02-22 10:49:24
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > Co druga tak się nazywa :)
    > Musiałbyś podać link do sklepu, albo przynajmniej producenta.

    Z jakiegos powodu nie ma tego juz w sklepie google play
    https://callrecorder.skvalex.com/
    Chodzi idealnie na HTC One i calkiem dobrze na HTC 10. Cos tam
    kosztuje ale masz licencje do konta google wiec nie martwisz sie
    zmiana telefonu.

    https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=7208
    2928&postcount=5697

    https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=7303
    3955&postcount=5864

    2late@mobile

  • 6. Data: 2018-02-22 11:31:11
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 21 Feb 2018 12:07:40 -0800 (PST), Majka napisał(a):

> [...]
    > używacie/używaliście i możecie polecić?
    >
    > Jeśli smartfon tej funkcji nie ma,
    > lub działa niezadowalająco, to jakiej aplikacji użyć jako protezy?

    Jeżeli chodzi o Androida to ...
    Ważne co by aplikacja nagrywała "z lini" a nie "z głośnika".
    Jakieś 2-3 lata temu był to gorący temat. Nie wiem jak teraz
    ale większość telefomów miała "tę funkcjonalność" zablokowaną
    z uwagi na obowiązujące prawo w amerykańskich stanach.
    W każdym razie słowo klucz to: 2WCR
    Chodzi o "łatkę na jądro" bo samo wgranie apki nic nie da.
    Popytaj Woojka wpisując: 2WCR xdadevelopers
    Szukaj najpierw listy obsługiwanych modeli.

    Wszelkie aplikacje, które nie nagrywają "z lini" są "G" warte.

  • 7. Data: 2018-02-24 03:42:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Majka" 8...@g...co

    : której aplikacji do nagrywania rozmów
    : używacie/używaliście i możecie polecić?

    Do różnych telefonów różne są dobre.
    Najlepsze są ,,wbudowane''.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,