  • 11. Data: 2016-10-10 22:22:10
    Temat: Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-10 o 20:25, Akarm pisze:

    > SMS.
    > Nie zacytuję, zaraz po przeczytaniu usuwam.
    > Jest to coś w rodzaju "15-10-2016 kończy się ważność".

    Ważność #FREEMIUM! To to i ja mam. Potrzebuję raczej, zostało ci 10smsów
    lub zostało co 5min rozmów.

    > Właśnie coś takiego chyba dostaję. W zupełności wystarcza, bo kupuję
    > pakiet "bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe".

    Taaa... dzięki za pomoc :)

    > Nie. Tylko zwracam uwagę, żebyś staranniej przygotowywał treść.

    Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

  • 12. Data: 2016-10-10 22:23:59
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-10 o 19:33, J.F. pisze:

    > Jesli zgrubsza wiesz ile wygadasz - to mozna kupic odpowiedni pakiet z
    > gory.

    No właśnie jak zastanawiałem się nad Freemium to wyliczyłem, że jeden mi
    wystarczy... no i nie starcza :D
    W sumie mogę kupować ten za piątaka, ale i tak wolałbym mieć ostrzeżenie
    jak się konczą te minuty.

  • 13. Data: 2016-10-10 22:42:01
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 10-10-2016 o 22:23, PlaMa pisze:

    > No właśnie jak zastanawiałem się nad Freemium to wyliczyłem, że jeden mi
    > wystarczy... no i nie starcza :D
    > W sumie mogę kupować ten za piątaka, ale i tak wolałbym mieć ostrzeżenie
    > jak się konczą te minuty.

    Nie ma takiego ostrzeżenia i raczej nie będzie z oczywistych powodów -
    operator w tej ofercie właśnie zarabia na tych co przekroczą ten
    niewielki darmowy pakiet.

  • 14. Data: 2016-10-11 07:26:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2016 22:23:59 +0200, PlaMa napisał(a):

    > No właśnie jak zastanawiałem się nad Freemium to wyliczyłem, że jeden mi
    > wystarczy... no i nie starcza :D
    > W sumie mogę kupować ten za piątaka, ale i tak wolałbym mieć ostrzeżenie
    > jak się konczą te minuty.

    Kupujesz i masz "no limit" za 5zl :-)

    I w dodatku cieszysz sie, ze ci siec nie zbankrutuje i skonczy sie
    tanie dzwonienie :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-10-11 13:22:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.10.2016 o 22:22, PlaMa pisze:
    > Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

    Nic z tych rzeczy.
    Ale mógłbyś wreszcie napisać, z jakiego wyrazu zostało to "ów".
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 16. Data: 2016-10-11 14:18:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-11 o 13:22, Akarm pisze:

    > Nic z tych rzeczy.
    > Ale mógłbyś wreszcie napisać, z jakiego wyrazu zostało to "ów".

    Tylko udajesz głupiego, czy naprawdę nie wiesz co oznacza słowo ów?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-10-11 17:03:08
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 10 Oct 2016 22:22:10 +0200, PlaMa wrote:

    > Musisz trolować :D No weź! Bo ja się łapię na takie baity :)

    Zrobiłeś błąd w odmianie wyrazu, co się dziwisz, że ktoś się zgubił w
    sensie?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 18. Data: 2016-10-11 17:03:57
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 11 Oct 2016 14:18:44 +0200, Liwiusz wrote:

    > Tylko udajesz głupiego, czy naprawdę nie wiesz co oznacza słowo ów?

    W tym zdaniu:

    "zachęcającą do zakupienia ów pakietu"

    nic nie znaczy, to błąd językowy.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2016-10-11 17:57:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-11 o 17:03, Roman Tyczka pisze:

    > W tym zdaniu:
    >
    > "zachęcającą do zakupienia ów pakietu"
    >
    > nic nie znaczy, to błąd językowy.

    Znaczy, tylko jest pretensjonalne. Nasz grammar nazi udaje głupiego,
    albo jest głupi, dopytując się, z części po jakim słowie pochodzą te
    dwie litery.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-10-11 18:06:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" ntj24n$eeg$...@n...news.atman.pl

    "Akarm" 57fad169$0$646$6...@n...neostrada.pl

    Ja też nie rozumiem, o co chodzi.

    Możliwe rozwiązania:

    - zachęcającą do zakupienia TEGO pakietu

    nijak nie pasuje 'tego' do 'ów'

    - zachęcającą do zakupienia OWEGO pakietu

    słabo pasuje 'owego' do 'ów'

    - zachęcającą, by kupić ÓW pakiet

    trzeba by sporo pozmieniać

    Skoro jest mowa o trollowaniu -- zapewne rozwiązaniem jest zmiana
    jednej literki, może nawet ogonka... Nie widzę takiego prostego
    rozwiązania.

    -=-

    BTW -- jak za 5 pln mieć nolimit?

    "J.F." 33oogzy4ui2d$.1ne1milnmqe9b$....@4...net