  • 21. Data: 2016-10-11 18:33:37
    Temat: Re: Virgin #FREEMIUM - przypomnienie o kończącym się pakiecie
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-11 o 17:03, Roman Tyczka pisze:

    > Zrobiłeś błąd w odmianie wyrazu, co się dziwisz, że ktoś się zgubił w
    > sensie?

    słowem troluje, bo sens był jasny a się dopytywał śmieszkowato czego
    końcówką to jest. Trolling jak nic :)

  • 22. Data: 2016-10-11 19:52:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.10.2016 o 18:33, PlaMa pisze:
    > słowem troluje, bo sens był jasny a się dopytywał śmieszkowato czego
    > końcówką to jest. Trolling jak nic :)

    Nie.
    Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to
    byłem ciekaw co autor miał na myśli. Ja po prostu nigdy nie zakładam, że
    mam do czynienia z nieukiem/niedorozwojem. Mój błąd.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 23. Data: 2016-10-11 20:49:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 57fd26da$0$5141$6...@n...neostrada.pl

    > Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to

    Choćby -- 'wyrazów'.

    > byłem ciekaw co autor miał na myśli.

    Ja teSZ.

    Nadal nie wiem, co autor miaU na swej myśli.
    Tyle postów -- miast prostej wypowiedzi korygującej.

    -=-

    Zwykle takie wypowiedzi ('trollujesz!', 'to jest skomplikowane',
    'nie wiesz?') są maską skrywającą coś, co zowie się: nic...

    -=-

    BTW Właśnie staram się ustalić kształtowanie się cen nieruchomości
    w minionych latach -- i co widzę? Skomplikowane ;) opowieści...
    A mnie interesuje prosta odpowiedź: -- średnio taniały czy drożały?...
    Można dopuścić podział geograficzny czy inny, ale nie akceptuję
    wypowiedzi typu: ,,ceny średnio rosły tak mocno, że aż spadały''... ;)

    Ja -- prosty człowiek! (to z piosenki) Albo cena rośnie, albo
    maleje... Jednocześnie i rosnąć, i maleć -- raczej nie może.

    https://www.youtube.com/watch?v=LSqWVlf1KoE

    Kiedyś mi tłumaczono, że obiektyw jednocześnie w danym punkcie ostrzy
    za i przed celem. ;) (nie u góry za, na dole przed; po lewej za itd...)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 24. Data: 2016-10-11 20:51:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57fb4184$0$15199$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem jak w rozmowach (nie zdarzyło mi się wykorzystać
    > tych 30 min), ale w SMSach nie przypominają.

    Ależ problemy!!! USSD *222# -- i masz odpowiedź

    > Druga sprawa że zawsze na koncie mam trochę środków. Gdy kończy się limit 30
    darmowych SMS to nie ma żadnego powiadomienia a
    > wiadomości są automatycznie wysyłane jako płatne.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 25. Data: 2016-10-11 20:59:53
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-11 o 19:52, Akarm pisze:

    > Jako że "ów" może być częścią wielu różnych, pasujących wyrazów, to
    > byłem ciekaw co autor miał na myśli. Ja po prostu nigdy nie zakładam, że
    > mam do czynienia z nieukiem/niedorozwojem. Mój błąd.

    Rzeczywiście pasuje tu wiele wyrazów, np. durniÓW, prostakÓW lub
    pajacÓW. Przynajmniej te przychodzą mi w pierwszej kolejności na myśl,
    gdy zastanawiam się ile energii musiałeś poświęcić, żeby przez 3 albo 4
    posty droczyć się to takie gÓWno.

    Mogłeś to zignorować (jakby nie było, sens wypowiedzi był jasny).
    Mogłeś zabawić się w Grammar nazzi i zwyczajnie mnie poprawić.
    Niemniej postanowiłeś przez kilka postów łechtać swoje ego, zapewne
    grzebiąc sobie jednocześnie w bieliźnie i marnować czas mnie i innym na
    te bzdurne gierki. Niestety boleśnie uświadamiam sobie, że sam go
    marnuję właśnie teraz, odpisując na twój post.

    Słowem nie pozdrawiam.

  • 26. Data: 2016-10-11 21:01:07
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-11 o 17:57, Liwiusz pisze:

    > Znaczy, tylko jest pretensjonalne.

    :( Czemu?

  • 27. Data: 2016-10-11 21:51:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-11 o 21:01, PlaMa pisze:

    > :( Czemu?

    Bo takie jest. Takie silenie się na poetyckość - na usenecie?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2016-10-11 22:07:21
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-11 o 21:51, Liwiusz pisze:

    > Bo takie jest. Takie silenie się na poetyckość - na usenecie?

    No cóż... nie chciałem wyjść na snoba :)

  • 29. Data: 2016-10-11 22:59:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-11 o 07:26, J.F. pisze:
    > Kupujesz i masz "no limit" za 5zl :-)
    >
    > I w dodatku cieszysz sie, ze ci siec nie zbankrutuje i skonczy sie
    > tanie dzwonienie :-)
    >
    > J.
    To dziwne, bo na infolinii pan mnie poinformował, że jak skończą się
    minuty to po prostu się wylączają i już nie zadzwonisz. Tak samo jest
    przy premium. Nie zadzwonisz jak sobie w tym celu nie doladujesz
    telefonu, żeby środki na to były. Wykorzysta tyle ile jest minut.
    Ja tam sie nie martwię. Mogę gagać i pisać (chociaż rzadko piszę sms-y i
    wysyłam zdjęcia) ile chcę-oprócz premoim.
    Zastanawiam się nad tymi rozmowani video. Czy ktoś mnie moze widzieć jak
    ja się po video nie łączę?

    --
    animka

  • 30. Data: 2016-10-11 23:02:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > W tym zdaniu:
    >
    > "zachęcającą do zakupienia ów pakietu"
    >
    > nic nie znaczy, to błąd językowy.

    Powinno raczej być owego czy tego pakietu.

    --
    animka