eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe › Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
  • Data: 2013-08-26 12:57:00
    Temat: Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
    Od: Kordi <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam dwa pytania odnośnie działania pakietów internetowych w Virgin mobile:

    1. Ważność lejeka -
    Chciałem dziewczynie przenieść ofertę na Virgin Mobile. Mam jedno techniczne pytanie
    o działanie lejka w VM. Po doładowaniu jest on aktywny przez 30 dni. Co się natomiast
    dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza?

    Oczywiście chodzi mi o uniknięcie sytuacji, że lejek się wyłączy, a internet dobierze
    się do konta głównego.

    2. Darmowy pakiet, a ważność płatnych pakietów -

    Przy doładowaniu za 10 zł dostaje się darmowy pakiet 100 mega. Czy ten pakiet
    przedłuża ważność płątnych pakietów?

    Tzn. Mam włączony pakiet 1 GB, który ma wygasnąć za 2 dni. Czy jeżeli doładuję za 10
    zł, to ważność płatnego pakietu się przedłuży? Czy musze dokupić inny pakiet płatny,
    żeby przedłużyć jego ważność?

    Pozdrawiam,
    Kordi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: