  • 1. Data: 2011-07-27 07:12:33
    Temat: Vulkan1500
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam!wszystkich mam pytanie, jestem posiadaczem motocykla Kawasaki VN-15
    z roku 92. motocykl stał 8 lat nie odpalany, gość od którego go odkupiłem
    przejechał się nim kilkanaście kilomertów i odstawił go do garażu , na
    drugi dzień nie mógł odpalić.Odkupiłem go w takim stanie,zdjąłem głowice
    zrobiłem gniazda ,plantowanie,wymieniłem łańcuszki rozrządu,regulowałem
    gaźniki i po odpaleniu przez chwile jest ok, a po chwili dymi na czrno, ma
    nierówne obroty tak jakby go zalewało, może ktoś spotkał się już z takim
    przypadkiem,może coś przeoczyłem!?

  • 2. Data: 2011-07-27 07:25:03
    Temat: Re: Vulkan1500
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    tomekV2 napisał(a):
    > może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem,może coś przeoczyłem!?

    No a gazniki robiles? Bo po tak dlugim okresie stania to na bank
    wymagaja rozebrania i czyszczenia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-07-27 07:55:15
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

    Kamil Nowak 'Amil'napisal

    > No a gazniki robiles? Bo po tak dlugim okresie stania to na bank
    > wymagaja rozebrania i czyszczenia.

    Tak rozbierałem w mak czyściłem wszystkie kanały wymieniłem membramy
    AIR-CUP ,regulowałem ustawienia poziomu paliwa na różne sposoby,wymieniłem
    zaworki pływaków co mogę jeszcze zrobić ? morze to coś z zapłonem, brakuje
    mi już pomysłów.

  • 4. Data: 2011-07-27 08:06:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-27 09:55, tomekV2 pisze:

    > sposoby,wymieniłem zaworki pływaków co mogę jeszcze zrobić ? morze to
    > coś z zapłonem, brakuje mi już pomysłów.

    Moze podepnij przezroczysty wezyk pod spust paliwa z odkrec srube
    spustowa, a pozniej zobacz jaki poziom ma paliwo w gazniku (czy nie
    rosnie - naczynia polaczone).
    Aha, filtr powietrza wymyty/wymieniony ?

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2011-07-27 08:47:18
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

> [...]
    > spustowa, a pozniej zobacz jaki poziom ma paliwo w gazniku (czy nie
    > rosnie - naczynia polaczone).
    > Aha, filtr powietrza wymyty/wymieniony ?

    silnik odpalałem bez filtru powietrza,przez chwile nie kopci a po chwili
    zaczyna kopcić zalwea go i gaśnie.(a jeśli poziom paliwa rośnie to co
    powinienem zrobić co jest przyczyną) a może masz jakieś dane do ustawiania
    gaźnika?

  • 6. Data: 2011-07-27 09:04:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-27 10:47, tomekV2 pisze:

    > zaczyna kopcić zalwea go i gaśnie.(a jeśli poziom paliwa rośnie to co
    > powinienem zrobić co jest przyczyną) a może masz jakieś dane do
    > ustawiania gaźnika?

    Jesli rosnie to znaczy ze zawory iglicowe puszczaja, albo dziurawe
    plywaki (tona) albo zaworki/gniazda wyrypane. Jesli w czasie czyszczenia
    nie uszkodziles gniazda to jest spora szansa ze wystarczy wymienic swiece.
    Ustawienie gaznika masz w serwisowce, niestety nie wiem jaki w wulkanie.
    AAAa, jeszcze jedna rzecz, zawieszona linna/zawor ssania.

    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-07-27 10:03:33
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

> [...]

    > Ustawienie gaznika masz w serwisowce, niestety nie wiem jaki w wulkanie.
    > AAAa, jeszcze jedna rzecz, zawieszona linna/zawor ssania.

    Raczej nie uszkodziłem niczego a ale przejże gaźniki jeszcze raz i obejże
    gniazda. jeśli nic nie znajdę będe szukał dalej.

  • 8. Data: 2011-07-27 10:05:54
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

    tomekV2napisal

    > Roman Niewiarowskinapisal

    > Raczej nie uszkodziłem niczego a ale przejże gaźniki jeszcze raz i obejże
    > gniazda. jeśli nic nie znajdę będe szukał dalej.

    > --
    dzięki za rady,jutro się odezwe.

  • 9. Data: 2011-07-27 10:20:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-27 12:05, tomekV2 pisze:
    > tomekV2napisal

    A zbiornik paliwa czysciles, plukales, uklad paliwowy? Moze byc smola w
    zbiorniku, woda rowniez i inne swinstwa, jak rdza

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 10. Data: 2011-07-27 11:21:43
    Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>

    Michał V-Rnapisal

    > A zbiornik paliwa czysciles, plukales, uklad paliwowy? Moze byc smola w
    > zbiorniku, woda rowniez i inne swinstwa, jak rdza
    Na prubę odpalania paliwo zalewałem przez lejek więc było czyste i
    świeże,a wciągał jak smok. 200g to dwa dodania gazu i paliwa nie ma,tylko
    czarny dym z tłumika.