  • 1. Data: 2009-05-30 12:04:09
    Temat: simplus - czy mozliwy po braku akceptacji nowego regulaminu PLUSa
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    Czy ktoś wie czy można po NIE zaakceptowaniu nowego PLUSregulaminu
    przejść z numerem do simplusa?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 2. Data: 2009-05-30 12:07:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@D...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie czy można po NIE zaakceptowaniu nowego PLUSregulaminu
    > przejść z numerem do simplusa?

    Jesli Plus odmowi - zawsze mozesz przeniesc numer do Playa a z Playa
    Fresha - i po wygadaniu bonusow - jesliCi sie nei spodoba - do Simplusa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-30 12:12:41
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@D...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli Plus odmowi - zawsze mozesz przeniesc numer do Playa a z Playa
    > Fresha - i po wygadaniu bonusow - jesliCi sie nei spodoba - do Simplusa.

    A jakie będą dodatkowe koszta tych operacji?
    Play raczej odpada, bo większość rodziny/znajomych ma plusa i dzwoniąc do
    mnie narażaliby się na spoore koszta

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 4. Data: 2009-05-30 12:18:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A jakie będą dodatkowe koszta tych operacji?
    > Play raczej odpada, bo większość rodziny/znajomych ma plusa i dzwoniąc do
    > mnie narażaliby się na spoore koszta

    Ale tylko Play ni ebierze oplaty za przeniesienei numeru a daje bonusy za to
    , ze Ty tam przenosisz.
    Tylko on wiec nadaje sie na operatora "tranzytowego".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-31 15:21:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 May 2009 14:12:41 +0200, tHe mRuWa wrote:
    >Play raczej odpada, bo większość rodziny/znajomych ma plusa i dzwoniąc do
    >mnie narażaliby się na spoore koszta

    Namow i ich do niezaakceptowania regulaminu :-)

    J.