  • 1. Data: 2009-05-30 11:36:14
    Temat: Symbian
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Zna ktoś stronkę z aplikacjami symbianowymi? s60v2, przyszłościowo v3.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 2. Data: 2009-05-30 12:12:27
    Temat: Re: Symbian
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-05-30 13:36, ALEX Przekliniak pisze:
    > Zna ktoś stronkę z aplikacjami symbianowymi? s60v2, przyszłościowo v3.

    google.pl zna wiele

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 3. Data: 2009-05-30 14:59:52
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    ..:: sjf ::.. pisze:

    > google.pl zna wiele

    I archiwum grupy...

    forum symbianos...

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-05-30 17:59:46
    Od: Peet <w...@y...com>

    http://www.ipmart-forum.com

  • 5. Data: 2009-05-30 19:31:33
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Autor listu na który odpowiadam to Peet :

    > http://www.ipmart-forum.com

    oraz http://www.ipmart-forum.pl

    Sławek
    --
    ________ They say that a fortune only has 1 line,
    _/ __/ __/ but you can read between it.

  • 6. Data: 2009-05-31 08:48:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Piotr M ni au koto ha itsumo tanosii

    > I archiwum grupy...
    >
    > forum symbianos...

    Tak wiem guglownica twoim przyjacielem itd. Ale chwilowo muszę łączyć się z
    netem przez EGPRS aka EDGE. A to jest tragicznie wolne :-( Jak odpalę przez
    LAN to poszaleję :-D Ale chwilowo dupa :-(

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D