  • 1. Data: 2012-01-05 15:36:11
    Temat: Jaki sposób na wandala
    Od: MK <e...@o...pl>

    Witam

    Znajomy ma problem co pewien czas ktoś mu zrobi jakiś psikus przy aucie
    - wyprostuje wycieraczki, powygina lusterka - nic tragicznego ale zawsze
    jakiś dyskomfort że ktoś przy aucie grzebał.
    Macie jakieś pomysły na przyłapanie wandala ?? Kamera ?? Alarm jakiś ??
    Kompletnie brak mi pomysłu.
    Dodam że auto stoi w oświetlonym miejscu a sprawa dzieje się w nocy.
    Sugerowałem już zmianę postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.

  • 2. Data: 2012-01-05 15:42:03
    Temat: Re: Jaki sposób na wandala
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    MK nabazgrał(a):

> [...]
    > Dodam że auto stoi w oświetlonym miejscu a sprawa dzieje się w nocy.
    > Sugerowałem już zmianę postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.

    Parkować zgodnie z przepisami ?? bez powodu nikt raczej nic takiego nie robi
    ?? może parkuje w miejscie gdzie łażą piesi ?

  • 3. Data: 2012-01-05 15:42:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 15:36, MK pisze:
> [...]
    > Dodam że auto stoi w oświetlonym miejscu a sprawa dzieje się w nocy.
    > Sugerowałem już zmianę postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.

    Jak w okolicy są bloki trzeba dobrze zagadać z jakąś starszą panią,
    która nie mogąc spać prowadzi monitoring osiedla. Przynieść jej zakupy,
    naprawić radio w którym słucha swojej ulubionej stacji. Skuteczność
    niesamowita ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-01-05 15:52:15
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Macie jakieś pomysły na przyłapanie wandala ?? Kamera ??
    > Alarm jakiś ??

    Mój sąsiad miał dokładnie taki problem. Pod firmą co parę
    dni ktoś mu albo zarysował drzwi, albo zgiął lusterko, albo
    kopnął itd. Wkurzył się, kupił dwie małe kamery
    bezprzewodowe i jedną zamontował w aucie, drugą na znaku tuż
    za autem. Wszystko zapisywało się na kompie w biurze. Po
    kilku dniach obserwacji i ustaleniu kto to jest przyjechali
    policjanci po cywilnemu i się przyczaili kilkanaście metrów
    za jego autem(sprawca regularnie przechodził tamtędy na
    spacer z psem). Facio mało się nie zesrał jak po jebnięciu
    kolesiowi w drzwi z kopa po kilku sekudach gliniarze skuli
    go w kajdanki :-). Żeby było śmiesznie to był jakiś marynarz
    na urlopie, nie żaden gówniarz. Skończyło się na pokryciu
    przez niego lakierowania auta, naprawy lusterek i paru
    jakichś drobnych rzeczy.

  • 5. Data: 2012-01-05 16:05:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 15:52, Robert_J pisze:
    > Mój sąsiad miał dokładnie taki problem.

    Ja kiedyś miałem takiego sąsiada.

    Było o tyle gorzej, że schizofrenik i psocił bez powodu (nie chodziło o
    parkowanie zgodnie z przepisami, zresztą problemy nie ograniczały się
    tylko do samochodów). "Psikusy" robił, listy ze skrzynek wyjmował,
    wycieraczki kradł, lusterka zaginał itp.

    Nawet zgłaszać nie warto, bo to "wariat". Choć raz zgłosiłem, ale
    umorzyli "z braku dowodów".

    Na takich chyba tylko porządny wpierdol działa.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-01-05 16:11:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 16:05, Liwiusz pisze:

    > Na takich chyba tylko porządny wpierdol działa.

    Jeżeli to wariat to istnieje duże prawdopodobieństwo iż mu się ten
    wpierdol spodoba i będzie przychodził po kolejne porcje :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-01-05 17:39:43
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-05 16:11, Lewis pisze:

    > Jeżeli to wariat to istnieje duże prawdopodobieństwo iż mu się ten
    > wpierdol spodoba i będzie przychodził po kolejne porcje :)

    "Porządny" oznacza, że już tak łatwo nie "przyjdzie".

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 8. Data: 2012-01-05 19:41:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)
    > i kasuję premię za rozwikłanie zagadki.

    Ja zrozumiałem, że to ten sam marynarz (który przedtem systematycznie
    niszczył samochód) walnął w drzwi, po czym został skuty kajdankami przez
    policjanta - i to wydaje mi się bardziej logiczne :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-01-05 19:48:36
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > go w kajdanki :-). Żeby było śmiesznie to był jakiś marynarz
    > na urlopie, nie żaden gówniarz. Skończyło się na pokryciu
    > przez niego lakierowania auta, naprawy lusterek i paru
    > jakichś drobnych rzeczy.
    I naprawieniu drzwi po bohaterze, który był wezwany od rozwiazania
    rozwiązanej sprawy.
    Cała historia trochę mnie dziwi.
    Po co samemu angażować cały cyrk z kamerami, znaleźć winowajcę i ... pójść
    na xxlicję?
    To jakiś absurd.
    Od tego jest urzędnik - policjant, aby się tym zajął, gdyż jest opłacany z
    naszych podatków.
    W powyższym opowiadaniu powinno się raczej pójść do biura podawczego sądu.
    A tak, to jest śmiesznie.
    Gość w pracy zajmuje się zabawkami zaniast zarabiać i płacić podatki, a
    policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)
    i kasuję premię za rozwikłanie zagadki. A potem VAT na 24%.
    Czasem wyobrażamy sobie różne formy zemsty.
    Najśmieszniej, jak chcemy, aby w naszych marzeniach ktoś inny kopnął gościa
    (drzwi),
    nawet jak zapłacą za to wszyscy inni :-)
    Problem jest wydaje się inny. Jak powstrzymać się od zemsty i rozwiązać
    problem ekonomicznie.
    S.

  • 10. Data: 2012-01-05 21:29:37
    Od: Piotr Sieniawski <p...@g...com>

    On Jan 5, 7:41 pm, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    > Ja zrozumiałem, że to ten sam marynarz (który przedtem systematycznie
    > niszczył samochód) walnął w drzwi, po czym został skuty kajdankami przez
    > policjanta - i to wydaje mi się bardziej logiczne :)

    Napisane było, że policjanci po "jebnięcu z kopa w drzwi" po kilku
    sekundach zakuli gościa w kajdanki.