    From: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: W czym GTS jest taki super ?
    Date: Wed, 07 Jul 2004 11:59:14 +0200

    Witam

    Mialem wczoraj spotkanie z handlowcem z GTS. Myslalem ze mnie on pozre
    zywcem bo tak sie chwalil tym GTSem jacy to oni nie sa i wogole. Az
    brzmialo to tak patetycznie, że wytrzymac nie moglem. Zamiast mi
    opowiadać o tym jak moga mi dostosowac lacze do moich potrzeb i pytac
    sie o szczegoly czego bym chcial. Serwowal mi standardowa gadke tak
    jakby oni byli jedyni na swiecie najlepsi i nikt im do piet nie
    dorasta... cenami na pewno... zabil mnie sam fakt ze nawet oplata
    instalacyjna nie podlegala dyskusjom 2000zl !!! zgroza. kilka godzin
    wczesniej w profuturo/netii/crowleyu 1zl mi krzykneli co uznaje za
    standardowa cene. No chyba ze rozmawiam z TPSA albo GTS... Na dodatek
    zaraz mi zaczal opowiadac o programie partnerskim i ze moglbym pomoc i
    wogole bo w olsztynie beda teraz budowac wezel i abym im pomogl naciagac
    na te ceny moich klientow u ktorych zakladamy sieci. (taaa w olsztynie
    klienci korzystac wola z telbanku bo jest niezawodny i tani... a jak
    rozmawialem z jednym ze znajomych to z GTSem tez juz niechca miec do
    czynienia)

    handlowiec wogole nie przygotowal sie do rozmowy i podejrzewam ze
    zwyczaje zapomnial ze bylismy na wczoraj umowieni, gdyz zaraz po moim
    emailu w ktorym przypominalem o spotkaniu zadzwonil do mnie dziwnie
    przepraszajac.

    Nic nie opowiedzial mi o mozliwosciach technicznych jak sa realizowane
    uslugi a jak mu powiedzialem ze nie chcem miec ruchu liczonego w ATM to
    takie zdziwienie ze nie wiem jak ja tak moglem powiedziec i czemu nie
    chcem za 3000zl/miesiac lacza ! (moze dlatego ze takie samo lacze w
    Futuro czy w Crowleyu mam za 1800zl po wynegocjowaniu cen ?).

    Nie dostalem nawet glupich materialow informacyjnych co jest standardem
    u innych operatorow czy nawet tekstu regulaminu ktory moglbym sobie
    przeczytac. Rozumiem ze jak ktos przyjezdza taksowka na umowione
    spotkanie to moze sie spieszyc ale jak sam powiedzial handlowiec
    "biznes to biznes" dlatego mowie stanowczo GTS NIE!.

    --
    VoMi7