  • 1. Data: 2004-07-07 09:59:14
    Temat: W czym GTS jest taki super ?
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Witam

    Mialem wczoraj spotkanie z handlowcem z GTS. Myslalem ze mnie on pozre
    zywcem bo tak sie chwalil tym GTSem jacy to oni nie sa i wogole. Az
    brzmialo to tak patetycznie, że wytrzymac nie moglem. Zamiast mi
    opowiadać o tym jak moga mi dostosowac lacze do moich potrzeb i pytac
    sie o szczegoly czego bym chcial. Serwowal mi standardowa gadke tak
    jakby oni byli jedyni na swiecie najlepsi i nikt im do piet nie
    dorasta... cenami na pewno... zabil mnie sam fakt ze nawet oplata
    instalacyjna nie podlegala dyskusjom 2000zl !!! zgroza. kilka godzin
    wczesniej w profuturo/netii/crowleyu 1zl mi krzykneli co uznaje za
    standardowa cene. No chyba ze rozmawiam z TPSA albo GTS... Na dodatek
    zaraz mi zaczal opowiadac o programie partnerskim i ze moglbym pomoc i
    wogole bo w olsztynie beda teraz budowac wezel i abym im pomogl naciagac
    na te ceny moich klientow u ktorych zakladamy sieci. (taaa w olsztynie
    klienci korzystac wola z telbanku bo jest niezawodny i tani... a jak
    rozmawialem z jednym ze znajomych to z GTSem tez juz niechca miec do
    czynienia)

    handlowiec wogole nie przygotowal sie do rozmowy i podejrzewam ze
    zwyczaje zapomnial ze bylismy na wczoraj umowieni, gdyz zaraz po moim
    emailu w ktorym przypominalem o spotkaniu zadzwonil do mnie dziwnie
    przepraszajac.

    Nic nie opowiedzial mi o mozliwosciach technicznych jak sa realizowane
    uslugi a jak mu powiedzialem ze nie chcem miec ruchu liczonego w ATM to
    takie zdziwienie ze nie wiem jak ja tak moglem powiedziec i czemu nie
    chcem za 3000zl/miesiac lacza ! (moze dlatego ze takie samo lacze w
    Futuro czy w Crowleyu mam za 1800zl po wynegocjowaniu cen ?).

    Nie dostalem nawet glupich materialow informacyjnych co jest standardem
    u innych operatorow czy nawet tekstu regulaminu ktory moglbym sobie
    przeczytac. Rozumiem ze jak ktos przyjezdza taksowka na umowione
    spotkanie to moze sie spieszyc ale jak sam powiedzial handlowiec
    "biznes to biznes" dlatego mowie stanowczo GTS NIE!.

    --
    VoMi7

  • 2. Data: 2004-07-07 10:27:45
    Temat: Re: W czym GTS jest taki super ?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    VoMi7 <v...@N...altanet.pl> wrote:
    > zabil mnie sam fakt ze nawet oplata
    > instalacyjna nie podlegala dyskusjom 2000zl !!! zgroza.

    Kiedys jak bralem u nich lacze to mi zeszli z 3000 PLN na zero, w zamian za
    lojalkę bodajze roczną czy dwuletnią.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 3. Data: 2004-07-07 10:34:30
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    VoMi7 wrote:

> [...]
    > spotkanie to moze sie spieszyc ale jak sam powiedzial handlowiec
    > "biznes to biznes" dlatego mowie stanowczo GTS NIE!.

    rozmawialem tylko z ich 1 handlowcem i albo w zywe oczy klamal (60%
    prawdopodobienstwa :D) albo byl niedoinformowany (reszta :D), ale
    wciskal mi ze wogole nie ma znizek na nic i nawet obiecal mi ze jezeli
    znajde mu kogos kto jest ich klientem a nie placi to mi sam net do domu
    podepnie.
    oczywiscie wygralem, a cwok netu mi nie podlaczyl :]

    wniosek: gotowi sa na bardzo duze ustepstawa, ale chyba trzeba sie z
    nimi pomeczyc :)

    Milego Dnia
    Krystian

  • 4. Data: 2004-07-07 10:37:20
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Popielarski napisał:

    > Kiedys jak bralem u nich lacze to mi zeszli z 3000 PLN na zero, w zamian za
    > lojalkę bodajze roczną czy dwuletnią.

    Mi zeszli 50% za lojalke roczna.

    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-07 10:47:23
    Od: -IT- <u...@d...daftland.com>

    [Krystian]

    Chyba niefortunnie trafiłeś na jakiegoś niezbyt rozgarniętego
    handlowca. Ja z GTS-em miałem trochę kontatku i właściwie na nic
    nie narzekałem i nie narzekam. I wiem, że jakoś zawsze można
    się z nimi porozumieć i w kwestii cen i w kwestiach technicznych.

    Za to bardzo miło wspominam handlowców z Crowleya. Absolutnie
    kompetentni, przygotowani itd. Aż nie mogłem się nadziwć ;-)

    --
    Igor Truszkowski [odpowiadając usuń "devnull" z adresu]
    GCS d- s: a- C++ UBLH++++$ P+>++ L+++@ E--- W+++@ N++ K-

  • 6. Data: 2004-07-07 10:55:45
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    -IT- wrote:

> [...]
    > nie narzekałem i nie narzekam. I wiem, że jakoś zawsze można
    > się z nimi porozumieć i w kwestii cen i w kwestiach technicznych.

    no walsnie tez tak przez chwile sadzilem, ale pozniej przyszlo mi do
    glowy ze po co takiego kogos by tam trzymali? wiec przyjolem ze bycie
    takimi jak on w tej firmie moze byc jakims ustalonym przez zlego szefa
    standardem :)

  • 7. Data: 2004-07-07 17:58:31
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Krystian wrote:

> [...]
    > glowy ze po co takiego kogos by tam trzymali? wiec przyjolem ze bycie
    > takimi jak on w tej firmie moze byc jakims ustalonym przez zlego szefa

    co firma to firma wkoncu te reklamy w TVN24 w biznes filderze robilo
    swoje i jakas tam marke zrobili i sie dalej na takich lansuja (GTS).

    Jak dla mnie bardzo dobra obsluga jest w proFuturo bardzo fajnie
    trafilem. Moj obecny handlowiec w Crowleyu troche ubolewam nad nim...
    W netii tez mile bylo jednak o przydzielenie wiekszej puli IPkow
    musialbym czekac dlugo wiec odpadli...

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-07-07 19:51:18
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    VoMi7 wrote:

> [...]
    > trafilem. Moj obecny handlowiec w Crowleyu troche ubolewam nad nim...
    > W netii tez mile bylo jednak o przydzielenie wiekszej puli IPkow

    z profutro ;-) tez mialem przejscia... ja to chyba jestem jakis pechowiec :D
    mialem przypadek kiedy zle skonfigurowali lacze radiowe (LMDS) i z
    uporem maniaka mowili ze wszystko jest ok.

  • 9. Data: 2004-07-07 20:35:59
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

> [...]
    > brzmialo to tak patetycznie, że wytrzymac nie moglem. Zamiast mi
    > opowiadać o tym jak moga mi dostosowac lacze do moich potrzeb i pytac

    My mamy dokładnie takie same "wspomnienia" z rozmów z GTS'em w Poznaniu. Po
    pierwszej rozmowie stwierdziliśmy, że trzeba się trzymać od tej firmy i jej
    "handlowców" jak najdalej. Podobnie Crowley, NETIA i TKTELEKOM. Jesteśmy
    teraz w ATMANie i jesteśmy w 200% zadowoleni z jakości, obsługi itd. Naszym
    zdaniem w tej chwili nikt nie może się z nimi równać. Pozdrowienia dla całej
    ekipy ATM.

    m...@p...pl

  • 10. Data: 2004-07-08 07:56:20
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Uzytkownik "Krystian" <o...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > z profutro ;-) tez mialem przejscia... ja to chyba jestem jakis pechowiec
    > :D mialem przypadek kiedy zle skonfigurowali lacze radiowe (LMDS) i z

    Ja tez mialem - jakies 2,5 roku wstecz. Sprzedali mi 2 Mbit nie weryfikujac
    mozliwosci technicznych. Okazalo sie ze para LB miala z 9 km i ze w ogole
    modemy nie ruszyly. Ale dawno to wiec moze na chwile obecna nieprawda:)