  • 1. Data: 2012-10-08 12:44:33
    Temat: W koncu fajny wodoszczelny na horyzoncie
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.intomobile.com/2012/09/28/att-unveils-sam
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

  • 2. Data: 2012-10-09 17:00:55
    Temat: Re: W koncu fajny wodoszczelny na horyzoncie
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-08 12:44, atm pisze:
    > http://www.intomobile.com/2012/09/28/att-unveils-sam
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    Ale pokrak .. Normalna minicegła..

  • 3. Data: 2012-10-09 17:37:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-09 17:00, Trybun wrote:
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > Ale pokrak .. Normalna minicegła..

    tak ma byc: to cena za odpornosc na upadki i 1m pod woda.

  • 4. Data: 2012-10-09 20:17:35
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > tak ma byc: to cena za odpornosc na upadki i 1m pod woda.

    Tylko 1m? Czemu tak malo? Zegarki robią na 200m to telefonu nie mogą zrobic
    na 30m chociaż? Przydałby mi się taki na samotne wyprawy nirkowe... ;)

  • 5. Data: 2012-10-09 20:25:18
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Przydałby mi się taki na samotne wyprawy nirkowe... ;)

    Samotne? To już nie z węgorzykiem?

  • 6. Data: 2012-10-09 20:29:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-09 20:17, Pszemol wrote:
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > Tylko 1m? Czemu tak malo? Zegarki robią na 200m to telefonu nie mogą zrobic
    > na 30m chociaż? Przydałby mi się taki na samotne wyprawy nirkowe... ;)

    To 200m to pewnie skrot myslowy? ;]
    30m odporność na przypadkowe zamoczenie, zachlapanie, mycie rąk, pot,
    deszcz itp.
    50m odporność na zanurzenie w wodzie, pranie, kąpiel w wannie lub pod
    prysznicem. Nie rekomenduje się pływania w zegarku o stopniu
    wodoodporności 50 m.
    100m pływanie, nurkowanie bez akwalungu
    200m pływanie, nurkowanie z akwalungiem do 50 metrów

    Poza tym nie przydalby Ci sie, widac ze nie moczyles jeszcze swojego iP ;P
    Ekrany pojemnosciowe wariuja pod woda, przerabialem to z Defy.
    Swego czasu szukalem pobieznie aplikacji, ktora by wylaczyla warstwe
    dotykowa a sterowanie wlaczeniem/wylaczeniem odbywalo sie np guzikiem
    glosnosci.

  • 7. Data: 2012-10-09 20:44:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-09 20:29, atm pisze:
> [...]
    > wodoodporności 50 m.
    > 100m pływanie, nurkowanie bez akwalungu
    > 200m pływanie, nurkowanie z akwalungiem do 50 metrów

    bo jest cisnienie statyczne i dynamiczne.
    Sie ruszasz - wiec dynamiczne a wypisuja na statyczne.
    Ja mam np. do WR200 + cisnieniomierz w zegarku - ale nigdy nie
    nurkowalem (sie przymierzalem, ale wciaz wszystko przede mna), jedynie
    snukowalem - ale to ile do max 5-7m - wiec akurat nie mam mozliwosci
    sprawdzenia.
    Natomiast jest dokladnie tak jak piszesz.

> [...]
    > Swego czasu szukalem pobieznie aplikacji, ktora by wylaczyla warstwe
    > dotykowa a sterowanie wlaczeniem/wylaczeniem odbywalo sie np guzikiem

    dla mnie ten podany telefon jest OK.
    Zgadzalbym sie nawet za taka cegielke, tym bardziej, ze pewnie lepiej
    sie go trzyma niz jakas cienka 'dachowke'.

  • 8. Data: 2012-10-09 20:53:06
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > 100m pływanie, nurkowanie bez akwalungu
    > 200m pływanie, nurkowanie z akwalungiem do 50 metrów

    No właśnie :)

> [...]
    > dotykowa a sterowanie wlaczeniem/wylaczeniem odbywalo sie np guzikiem glosnosci.

    Nie chodzi mi o używanie telefonu pod wodą tylko o sytuację jaką miałem
    parę lat temu na Kajmanach. Rodzina została na plaży opalać się a ja
    wziąłem nasze wypożyczone tam auto i pojechałem na inną część wyspy
    ponurkować. I teraz masz dylemat co zrobic z rzeczami takimi jak telefon,
    pieniądze, klucz do auta. Od parkingu do plaży kawałek drogi, jakby się coś
    miało stać to wartałoby mieć telefon ze sobą na plaży. Ale na ręczniku go
    nie zostawię? Do auta też mi sie nie che spacerowac... A na dodatek klucz
    do auta zintegrowany z pilotem do alarmu i zamoczyć go nie można....
    W efekcie skończyło się na tym, że zostawiłem otwarte auto na parkingu z
    portfelem, telefonem i kluczami zostawionymi w bagażniku :)

    Po tym doświadczeniu kupiłem sobie na przyszle wyjazdy "suche" pudełko
    firmy Otter ale i tak się boje telefon do niego wkladac. Jednak morska woda
    i elektronika nie lubią sie za bardzo :)

  • 9. Data: 2012-10-09 20:55:47
    Od: atm <...@v...pl>

    sz.

    > dla mnie ten podany telefon jest OK.
    > Zgadzalbym sie nawet za taka cegielke, tym bardziej, ze pewnie lepiej
    > sie go trzyma niz jakas cienka 'dachowke'.

    Ten Samsung w koncu ma sensowna wielkosc ekranu - 4.0". 3.7" w Defy jest
    ciut malo nie mowiac o reszcie wodoszczelnej stawki z rozmiarami 3.2-3.5"

  • 10. Data: 2012-10-10 14:02:29
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-10-08 12:44, atm pisze:
    > http://www.intomobile.com/2012/09/28/att-unveils-sam
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    Cena pewnie 1500 2900

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !