  • 1. Data: 2004-08-18 15:02:57
    Temat: Windows prosi o płyte
    Od: "matg1988" <g...@o...pl>

    Mam problem
    Windows przy strarcie prosi mnie o włożenie płyty
    Co mam zrobić żeby ten komunikat mi się nie pojawiał

  • 2. Data: 2004-08-18 15:05:50
    Temat: Re: Windows prosi o płyte
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    matg1988 <g...@o...pl> wrote:
    > Mam problem
    Witam,

    > Windows przy strarcie prosi mnie o włożenie płyty
    > Co mam zrobić żeby ten komunikat mi się nie pojawiał
    Włozyć płytę i wybrać inna grupę - np. pl.comp.os.ms-windows.winnt

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2004-08-23 06:58:09
    Od: Piotr Górski <piotr@wytnij_to.prokocim.org>

    Dnia śro, 18 sie 2004 o 17:02 GMT, na grupie pl.internet.polip
    użytkownik matg1988 spłodził co następuje:

    > Mam problem
    > Windows przy strarcie prosi mnie o włożenie płyty
    > Co mam zrobić żeby ten komunikat mi się nie pojawiał

    Człowieniu?! Czy to jest _PROBLEM POLSKIEGO INTERNETU_ ????

    --
    Piotr Górski - ROT13: c...@c...bet
    Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!

  • 4. Data: 2004-09-02 19:52:48
    Od: a...@a...pl (Verox)

    On Wed, 18 Aug 2004 17:02:57 +0200, matg1988 napisał:
    > Mam problem
    > Windows przy strarcie prosi mnie o włożenie płyty
    > Co mam zrobić żeby ten komunikat mi się nie pojawiał
    kupić oryginał.

    NTG !

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB