  • 1. Data: 2004-08-18 18:43:02
    Temat: eTOP - Warszawa
    Od: "PawelM" <p...@p...pl.invalid>

    prosze o opinie na temt tej firmy

    PawelM

  • 2. Data: 2004-08-18 19:59:19
    Temat: Re: eTOP - Warszawa
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2004 20:43:02 +0200, PawelM <p...@p...pl.invalid>
    napisał:

    > prosze o opinie na temt tej firmy
    Ich DNSy lubia nie odpowiadac na zapytania :/

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2004-08-18 20:19:05
    Od: d...@w...sobie.to

    PawelM <p...@p...pl.invalid> wrote:
    > prosze o opinie na temt tej firmy

    Trafili na nasza spam-liste (spam.wytnij.to). Dzis w rewanzu
    dlubali nam w hostach, ale wysylanie spamu uwazaja za normalne.
    W efekcie trzeba bylo wylaczyc peering i odfiltrowac klase IP

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    21. If your roommate comes home after midnight, hit him/her on the head

  • 4. Data: 2004-08-18 21:56:22
    Od: "Mroczna Knulnia" <m...@c...pl>

    Sa inteligentniejsi od Was - bo Wy to zwykle dzieciaki.

  • 5. Data: 2004-08-18 23:03:55
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Mroczna Knulnia wrote in news:cg0ja0$25s$1@opal.futuro.pl:

    > Sa inteligentniejsi od Was - bo Wy to zwykle dzieciaki.

    inetnum: 80.72.32.0 - 80.72.32.255
    descr: eTOP Sp. z o.o.

    Słodkie.
    Kto chciał od nich łącze brać ?;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E5CF138D-53D2-47CE-961F-652B9874AF10}

  • 6. Data: 2004-08-19 06:09:22
    Od: "PawelM" <p...@p...pl.invalid>

    do tej pory mało pozytywów,
    a jak przedstawiają się cenowo?

    PawelM

  • 7. Data: 2004-08-19 07:51:38
    Od: "Konrad Olszewski" <k...@e...pl>

    Szanowny Panie Dariuszu Margas

    Informacje przedstawione w Pana poscie na temat naszej firmy sa razaco
    klamliwe i oszczercze.
    Firma Etop nie uwaza zjawiska SPAMU za cos normalnego w sensie "pozytywnego"
    jak rowniez nie wspiera tego typu dzialan.
    Prosze o nie rozpowszechnianie takich informacji, gdyz godzi to w nasze
    dobre imie, jak rowniez w Panskie, gdyz wyrabia Pan sobie miano klamcy - i
    slusznie.

    Wogole serwis wytnij.to dziala na zasadzie arbitralnych decyzji kilku
    kolezkow, ktorzy " jak kogos nie lubia" - to dopisuja do listy
    antyspamowej - i to calkiem bezpieczne pod wzgledem relayingu serwery.
    Odradzam wszystkim administratorom korzystanie z tego serwisu - polecam inne
    zachodnie dzialajace na zasadzie automatycznej.

    Co do zdjecia sesji BGP i odfiltrowania ruchu z naszego AS to uwazam to za
    dzialanie chore i infantylne. Mysle, ze czas juz dojrzec.
    W rozwinietych spoleczenstwach dzialania polegajace na szkodzeniu i
    krzywdzeniu samego siebie sa uwazane za chorobe psychiczna. Jedynym
    skutecznym srodkiem na takie osobniki jest izolacja w osrodkach zamknietych
    i kaftan bezpieczenstwa.

    Panie Margas uwazam ze powinien sie Pan zajac jakims mniej niebezpiecznym
    dla otoczenia zajeciem niz zarzadzanie siecia firmy AtCom. Proponuje masowa
    produkcje wibratorow na uzytek wlasny.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Konrad Olszewski

    Etop Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 200, 02-222 Warszawa
    telefon 022-5780 100 telefon bezposredni 022-5780 112
    telefaks 022-5780 101 http://www.etop.pl

    PS. Wibrator-urzadzenie do zbierania fal radiowych (uzywane w sieciach Wi-fi
    do anten parabolicznych) czesto mylnie nazywane konwerterem (ktory
    konwertuje czestotliwosc fali nosnej na posrednia).

  • 8. Data: 2004-08-19 08:11:58
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Panie Margas uwazam ze powinien sie Pan zajac jakims mniej niebezpiecznym
    > dla otoczenia zajeciem niz zarzadzanie siecia firmy AtCom. Proponuje
> [...]

    Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

  • 9. Data: 2004-08-19 08:13:13
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    ROBBO 2 napisał(a):

    > Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

    Faktycznie. Idiotycznie to wyglada. Gdyby nie oficjalna sygnaturka
    to pomyslalbym, ze to wojna pryszczersow na newsach.

    j.

  • 10. Data: 2004-08-19 08:24:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@o...pl> napisal(a):
    > masowa
    >

    > Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

    Ten pan tak ma. Do mnie dzwonił w ww. sprawie i nie wiedziałem, czy to
    jakiś żart, nieporozumienie, czy co... W dodatku po wymianie maili na
    temat wyjęcia jego IP z tego serwisu (gdzie zostało zapisane za to, że
    z tego IP przysłano nam spam) zadziwiającym zbiegiem okoliczności z
    hosta knulnia.etop.pl zaczęło się skanowanie mojego hosta i ogólnie
    rzecz biorąc próby jego rozbierania, np. via proftpd. Trzeba było
    odroutować się od ich sieci po prostu. Nie wiem, czy pan Olszewski jest
    tam właścicielem, prezesem czy tylko zwykłym adminem, ale to jest
    poniżej krytyki, a nazywanie innych dzieciakami przy takich zachowaniach
    jest po prostu śmieszne.
    --
    Samotnik