  • 1. Data: 2011-10-10 18:58:22
    Temat: [WAW] Uklon w strone motocyklistow
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zamykaja-t
    argowa-sprawdz-objazdy,299844.html

    Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic
    rowniez jednoslady.

    Oby tak dalej! :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-10-10 19:49:52
    Temat: Re: [WAW] Uklon w strone motocyklistow
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-10 20:58, AZ pisze:
> [...]
    argowa-sprawdz-objazdy,299844.html

    > Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic

    Dlatego że taki ruch w środy pod Starą Pragą że mogłaby się okolica
    blokować:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-10-10 20:00:58
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    argowa-sprawdz-objazdy,299844.html

    > Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic

    Tak samo jak w popieprzonej totalnie zmienionej organizacji ruchu w okolicy
    Grzybowskiej - pod większością znaków jest tabliczka że nie dotyczy
    autobusów, taksówek (chyba) i jednośladów :)

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2011-10-10 20:19:43
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 283 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    argowa-sprawdz-objazdy,299844.html

    > Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic

    Bedziem mieli hajłeja do samego centum :-))))
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-10-11 07:04:59
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    net...
    > Bedziem mieli hajłeja do samego centum :-))))

    W zimie ;)

    X.

  • 6. Data: 2011-10-11 07:29:18
    Temat: Re: Uklon w strone motocyklistow
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 11 Paź, 09:04, "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    net...

    > W zimie ;)
    >
    > X.

    "dobra" wiadomość jest taka, że to będzie >pierwsza<, a nie >jedyna<
    zima, więc dwa sezony prześmigamy

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-10-11 09:10:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, Mariusz Wozniak <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
    > Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    net...

    > W zimie ;)

    Most ma byc zamkniety przez 2 lata, biorac pod uwage jak to u nas bywa
    moze byc, ze i 4 lata tak bedzie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-11 11:06:26
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 284 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    net...

    > Most ma byc zamkniety przez 2 lata, biorac pod uwage jak to u nas bywa
    > moze byc, ze i 4 lata tak bedzie ;-)

    Kolega widzę optymistycznie do życia nastawiony :P

    Ja sądzę, że należy pojechać samochodem na most śląsko-dąbrowski w pt
    wieczorem, bo to może być ostatni raz, w sensie takim, że te dwie
    jebutne ciągłe linie na nim też miały być tylko na czas jakiegoś tam
    remontu a jakoś zostały.

  • 9. Data: 2011-10-17 09:53:10
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 10-10-2011 o 20:58:22 AZ <a...@g...com> napisał(a):
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zamykaja-t
    argowa-sprawdz-objazdy,299844.html

    > Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic
    > rowniez jednoslady.

    Czy ktoś rzeczywiście można motocyklem? Jechał ktoś już motocyklem po
    Śląsko-Dąbrowskim? Czy to dziennikarzu się wydało, że "jednoślad" to takie
    hipsterskie określenie roweru?

    --
    Nikanor

  • 10. Data: 2011-10-17 09:57:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-17, Nikanor <n...@g...pl> wrote:

    > Czy ktoś rzeczywiście można motocyklem? Jechał ktoś już motocyklem po
    > Śląsko-Dąbrowskim? Czy to dziennikarzu się wydało, że "jednoślad" to takie
    > hipsterskie określenie roweru?

    Jechalem. Mapki z artykulu pochodzily ze strony ZDM-u, na znakach
    faktycznie sa "pojazdy jednosladowe" podobnie jak na Grzybowskiej,
    milicja lapala samochody, motocykli nie. Zlapali niestety na buspasie na
    Modlinskiej.

    --
    Artur
    ZZR 1200