  • 1. Data: 2010-04-02 08:56:37
    Temat: WRC - większy porządek w eterze.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Za PRW, gdzie kolega Marcin przytoczył wiadomość z ostatnich dni -
    http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/239715,w
    roc-aw-zatrzymano-m-zczyzn-kt-lry-zag-usza-cb-radio,
    id,t.html

    W końcu UKE zadziałało tak jak powinno już uczynić to b. dawno.
    Teraz kwestia rozpropagowania tego przykładu dalej i być może CB lekko
    znormalnieje chociaż w tej kwestii.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-04-02 11:24:51
    Temat: Re: WRC - większy porządek w eterze.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W końcu UKE zadziałało tak jak powinno już uczynić to b. dawno.

    hehe, a w niedawnej dyskusji "madre glowy" twierdzily ze nic nie roba, jak
    pisalem ze powinni sie tym zajac :)

  • 3. Data: 2010-04-02 12:51:04
    Od: "Maciek" <m...@X...pl>

    > W końcu UKE zadziałało tak jak powinno już uczynić to b. dawno.
    > Teraz kwestia rozpropagowania tego przykładu dalej i być może CB lekko
    > znormalnieje chociaż w tej kwestii.

    Nie tyczy sie to tylko CB, bo o ile dobrze pamietam to upierdliwych i
    niebezpiecznych zagluszaczy zawsze zwijali w juz od bardzo dawna. I to
    radzili sobie wspaniale bez sprzetu ktorego NASA by sie nie powstydzila
    (ach ta gazeta :-). PAR/PIR, dzialal od dawna. W Kraku czasem bylo glosno,
    ze kogos chwycili, to goscia co wystrugal sobie w "stodole" sprzet i
    wchodzil na pasmo samolotow, to innych super elektronikow, ktorzy potrafili
    zaklocic kablowke na osiedlach itd. Na CB zawsze bylo tzw. "bydlo" i widze,
    ze nic sie nie zmienilo, no i jak widac dalej instutucje reaguja na
    przegiecia za to gazety maja o czym pisac w sposob wrecz heroiczny.

    Maciek

  • 4. Data: 2010-04-02 13:24:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 11:24:51 +0200, szerszen wrote:

    >hehe, a w niedawnej dyskusji "madre glowy" twierdzily ze nic nie roba, jak
    >pisalem ze powinni sie tym zajac :)

    Ale wiesz - on dzialal od .. no rachube stracilem, ale podobne
    oszolomy to od wielu lat.

    Tak swoja droga ciekawe co by bylo gdyby mial przepisowy sprzet 4W,
    nie nadawal muzyki, ewentualnie swoja na zywo.
    Policje zatrudnic, bo przeklina publicznie ?

    J.

  • 5. Data: 2010-04-02 13:27:04
    Temat: Re: WRC - większy porzšdek w eterze.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale wiesz - on dzialal od .. no rachube stracilem, ale podobne
    > oszolomy to od wielu lat.

    no coz, bezwlad i ignoracncja takich instytucji byla, jest i bedzie, dlatego
    inicjatywa obywatelska jest najskuteczniejsza ;)

    w latach 90 jak cb mialo najwieksza popularnosc, takich pacjentow namierzalo
    sie samemu, przewaznie wystaczylo mu podac jego adres, aby zamknal ryja,
    jesli to nie wystarczylo, tez byly sposoby, bez uciekania sie do rekoczynow

  • 6. Data: 2010-04-02 13:27:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 12:51:04 +0200, Maciek wrote:
    >Na CB zawsze bylo tzw. "bydlo" i widze,
    >ze nic sie nie zmienilo,

    Nie przesadzaj - dwoch lub trzech na 600 tys miasto.

    J.

  • 7. Data: 2010-04-02 13:40:26
    Od: "Maciek" <m...@X...pl>

    > Nie przesadzaj - dwoch lub trzech na 600 tys miasto.

    Moze i masz racje, wniosek wyciagniety na podstawie bardzo dawnych
    subiektywnych obserwacji CB.

    Maciek

  • 8. Data: 2010-04-02 14:02:19
    Temat: Re: WRC - wi?kszy porz?dek w eterze.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010 13:40:26 +0200, Maciek wrote:
    >Moze i masz racje, wniosek wyciagniety na podstawie bardzo dawnych
    >subiektywnych obserwacji CB.

    Ludzie sa rozni jak wiadomo, natomiast tych 2 czy 3 nadawalo na
    okraglo i przeklinalo tez na okraglo.

    J.

  • 9. Data: 2010-04-04 09:51:53
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <y0ubold7kn1r$.8l3ctsm9swzj$.dlg@40tude.net> Seba napisał(a):
> [...]
    >
    > W końcu UKE zadziałało tak jak powinno już uczynić to b. dawno.
    > Teraz kwestia rozpropagowania tego przykładu dalej i być może CB lekko

    Tia.... a następnego dnia zaczął nadawać z mocą 4W :/

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 10. Data: 2010-04-04 10:39:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat pisze:
    roc-aw-zatrzymano-m-zczyzn-kt-lry-zag-usza-cb-radio,
    id,t.html

    > Tia.... a następnego dnia zaczął nadawać z mocą 4W :/

    OT: Te, admin. Ty aby nie przesadzasz z długością wac... tfu! siga? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl