  • 11. Data: 2011-04-27 10:05:15
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Apr 2011 21:41:49 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic.

    choć przejedziemy się. Zobaczymy jak potem będziesz oceniał prędkość

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-04-27 10:37:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:
    [...]
    > A tak fajnie się jeździło zimą... brak motorów, brak rowerzystów
    > (szczególnie bez świateł), brak idiotycznych skuterów...

    Nie tylko jeździło. Mieszkało również. Przychodzi wieczór a tu wyjeżdża
    gang młodych gniewnych bez tłumików (czy co oni tam robią), martwego z
    grobu by obudziło. Kiedyś miałem nadzieję, że z czasem to się połamie i
    będzie spokój, ale tak to chyba nie działa, tych idiotów jest coraz więcej.

    A.

  • 13. Data: 2011-04-27 11:21:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2011 23:41, to pisze:
> [...]
    > jak nic. Chyba trzeba nie mieć mózgu, żeby jechać w taki sposób. Margines

    Bo robił "ziuuu" a nie "brum-brum-brum"?

    Gratulacje! Zostałeś radzieckim radarem!

    > bezpieczeństwa miał dokładnie zerowy. Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    > i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć

    Kierujący ma obowiązek zauważać co się za nim dzieje PRZED rozpoczęciem
    zmiany pasa.

  • 14. Data: 2011-04-27 11:21:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 08:16, komar pisze:

    > paaaanie...! pińcet miał conajmniej!!!

    A ja bez kozery powiem milion! ;->

  • 15. Data: 2011-04-27 11:22:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 08:30, Robson pisze:

    > Ja nie rozumiem i szczeniakow na pierdziawkach o mocy mniejszej niż moja
    > kosiarka do trawy nie przepuszczam, bo jedzie potem taka ofiara
    > nieznajaca przepisow lewym pasem 30km/h i ni przed nim ni za nim,
    > wyprzedzic nie mozna, jechac sie nei da....

    Masz prędkościomierz wyskalowany w milach.

  • 16. Data: 2011-04-27 11:24:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 08:16, Tomisk pisze:
    > W dniu 2011-04-26 23:41, to pisze:

    > samochodami. Pojawia się zielone światło wszyscy ruszają a warzrzywa
    > pyda (kilku wyprzedziło mnie z prawej kilku z lewej strony). I tak jak
    > kolega wyżej napisał ktoś kogoś nie zauważy i będzie płacz że osobówki
    > nie zwracają uwagi na motocyklistów.

    Nie wolno ci manewrować bez upewnienia się, że nikomu nie zajedziesz
    drogi. Jeśli tego nie potrafisz - nie powinieneś kierować pojazdami.

  • 17. Data: 2011-04-27 11:33:59
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2011-04-27 11:24, Andrzej Ława pisze:

    > Nie wolno ci manewrować bez upewnienia się, że nikomu nie zajedziesz
    > drogi. Jeśli tego nie potrafisz - nie powinieneś kierować pojazdami.

    Wolno nie wolno nikt tu o tym nie pisze. Sami stwarzają ryzyko a Ty
    proponujesz zwalić całą winę na kierowcę samochodu bo sie nie upewnił ze
    nagle na swoim pasie będzie wyprzedzany z obydwóch stron przez kilka
    motocykli. Gdyby wszyscy robili to co wolno nie byłoby w ostatni weekend
    prawie 2000 nachlanych kierowców i ponad 30 ofiar wypadków.

  • 18. Data: 2011-04-27 11:54:33
    Od: z <z...@g...pl>

    Andrzej Ława pisze:

    > Kierujący ma obowiązek zauważać co się za nim dzieje PRZED rozpoczęciem
    > zmiany pasa.

    Kierujący ma posiadać MÓZG, ma sobie zdawać sprawę z różnicy w
    prędkościach, różnych gabarytów pojazdów i stosować zasadę ograniczonego
    zaufania bo na drogach mają prawo się poruszać różne indywidua.
    TAK dotyczy to również motocyklistów.

    PS. O stosowaniu się do ograniczeń nie piszę bo szkoda gadać.

  • 19. Data: 2011-04-27 11:59:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 11:24, Andrzej Ława pisze:

    > Nie wolno ci manewrować bez upewnienia się, że nikomu nie zajedziesz
    > drogi. Jeśli tego nie potrafisz - nie powinieneś kierować pojazdami.
    To ja Ci (nie) życzę, żebyś kiedyś trafił na takiego co slalomem jedzie
    do przodu w korku nie zwracając uwagi na samochody i nagle Ci wyskoczy z
    tyłu zza pleców (jadąc wcześniej po przeciwnej stronie lub za innym
    samochodem, więc go nie mogłeś zauważyć w lusterku). A najlepiej jak
    będziesz próbować zrobić miejsce takiemu slalomowcowi z prawej i
    zepchniesz drugiego który Cię właśnie próbował objechać z lewej.

    --
    MZ

  • 20. Data: 2011-04-27 12:02:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Nie wolno ci manewrować bez upewnienia się, że nikomu nie zajedziesz
    > drogi. Jeśli tego nie potrafisz - nie powinieneś kierować pojazdami.

    Upewnił się. Natomiast wyprzedzający go motocykl nie wykonał poprawnie
    manewru wyprzedzania więc wjechał w samochód zmieniający pas. Ciekawe
    dlaczego na samochody zmieniające pas wpadają głównie motocykle a nie
    inne samochody?

    A.