  • 11. Data: 2013-01-24 21:55:32
    Temat: Re: Wątek antyrzędowy
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >> R5: Alfa Romeo 2.4JTD
    >>

    > lancia kappa, thesis 2.0b, 2.4b, 2.4jtd
    > fiat marea 2.0tb
    > fiat coupe 2.0b, 2.0tb

    R5 mialem w 94 roku Audi 200 Q 2.2T 20V z 84 roku :)

    sz.

  • 12. Data: 2013-01-24 22:04:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-24 21:55, szufla pisze:

    > R5 mialem w 94 roku Audi 200 Q 2.2T 20V z 84 roku :)
    >
    > sz.

    R5 2.3 w Audi 100, 90, 80 :)

    --
    venioo

  • 13. Data: 2013-01-24 22:19:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czołem!
    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    Od cholery R3 w downsizowanych silnikach małych aut.

  • 14. Data: 2013-01-24 22:28:51
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 24.01.2013 21:26, J.F wrote:

    > Ale pod jakim wzgledem ma byc nienudny ?

    :D silny, ma jechać od dołu, fajnie brzmieć, mieć inną nawet bardziej
    surową kulturę pracy i charakterystykę oddawania mocy niż R4 (i w ogóle
    R). Tak jak w przypadku jednośladów wybrałbym SV650 czy silnego singla
    np. KTM690 nad CBR, banditem, R6.

    > no, bywal jeszcze w mondeo.
    >
    > A mazda sie juz przestala bawic w wankla ?

    Tak bez zaglądania do googla, to tak, zdaje mi się, że odpuścili.

  • 15. Data: 2013-01-24 22:51:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.01.2013 21:17, twardziejszy pisze:

    > Pewnie można na necie znaleźć i jakiegoś customa np. z gwiazdowym i inne
    > cuda - ja szukam czegoś w moim zasięgu cenowym;)

    Melex? ;->

  • 16. Data: 2013-01-24 23:57:10
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-24 21:35, Maciek pisze:

    > Zaporozec.

    ?????????? był V4

  • 17. Data: 2013-01-25 00:05:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > Jakie są współczesnie produkowanie, jeżdżące po naszych drogach auta z
    > silnikami innymi niż nudna jak transmisja obrad sejmu rzędowa czwórka?

    V6 do niedawna miało wielu producentów, wkładali to do swoich większych
    samochodów.
    Ja mam V6 3.2 w Vectrze, w Insignie teraz wkładają 2.8V6 turbo.
    3.0 V6 było (jest nadal?) w Mondeo, w Citroenie C5, Clio V6 itd...

    > 1 : ?

    Mam taką kosiarkę :)

  • 18. Data: 2013-01-25 00:19:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Od cholery R3 w downsizowanych silnikach małych aut.

    Bez pardonu powiem R2 :P

    sz

  • 19. Data: 2013-01-25 03:52:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 23:57:10 +0100, scobowski napisał(a):

    > ?????????? był V4

    Slusznie, moj blad.

    --
    Maciek