  • 1. Data: 2010-03-05 21:10:49
    Temat: [Wawa] Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    do przedniej osi w Kawasaki)? Wszystkie Castoramy i Leroye wymiękają -
    maksymalnie 19 mm.

    Dzięki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-03-05 21:31:07
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-05 22:10, AZ pisze:
    > Witam,
    >
    > wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    > do przedniej osi w Kawasaki)? Wszystkie Castoramy i Leroye wymiękają -
    > maksymalnie 19 mm.

    Jest taki sklep ze wszystkimi kluczami i narzędziami świata przy
    cmentarzu północnym (na Wólce).
    http://www.auto-narzedzia.pl/
    Jeżeli tam nie kupisz, to nigdzie nie kupisz.

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 3. Data: 2010-03-05 21:31:58
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    > do przedniej osi w Kawasaki

    Witaj.
    Zapytaj w ASmecie na Jerozolimskich. Maja tam duze sroby to i moze cos takiego
    dostaniesz.

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2010-03-05 21:35:59
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Dodatkowo, mozna kupic srube z lbem 22 plus nakretka, zespawac ze soba lub kupic
    nakretke z odwrotnym gwintem i za pomoca zwyklego klucza da rade odkrecic.

    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2010-03-05 21:36:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Dziendobry

    ***"AZ"
    wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    do przedniej osi w Kawasaki)? Wszystkie Castoramy i Leroye wymiękają -
    maksymalnie 19 mm.

    Taki klucz robi sie we wlasnym zakresie - zwlaszcza do tak niszowego
    wykorzystania jak odkrecenie czegos w Kawasaki.
    Pomysl chwilke :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-03-05 21:39:14
    Temat: p.s.
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    ...no i kurna spoznilem sie...

  • 7. Data: 2010-03-05 21:43:30
    Temat: Re: Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 22:36, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Taki klucz robi sie we wlasnym zakresie - zwlaszcza do tak niszowego
    > wykorzystania jak odkrecenie czegos w Kawasaki.
    > Pomysl chwilke :)

    Drogi Panie, w tym temacie już rozmawialiśmy i bym sobie takiego
    imbusa zmontował (nakrętki leżą na biurku) gdyby nie to, że znowu
    wszyscy wymiękają. W Castoramie/Leroyu nie mieli śrub M14, chcieli mi
    dać pręt, no ale na chuj mi 1,5 m gwintowanego pręta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-03-05 21:45:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 22:35, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Dodatkowo, mozna kupic srube z lbem 22 plus nakretka, zespawac ze soba lub kupic
    > nakretke z odwrotnym gwintem i za pomoca zwyklego klucza da rade odkrecic.

    To powiedz gdzie tą śrubę kupić, najchętniej na Ochocie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-03-05 21:49:09
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > To powiedz gdzie tą śrubę kupić, najchętniej na Ochocie :-)

    Tak, jak napisalem-ASMET na Jerozolimskich
    link: http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm

    Prosze bardzo, na 100% tam maja takie srubki :)

    Koczis
    R1

  • 10. Data: 2010-03-05 21:50:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 22:31, Adams <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest taki sklep ze wszystkimi kluczami i narzędziami świata przy
    > cmentarzu północnym (na Wólce).http://www.auto-narzedzia.pl/
    > Jeżeli tam nie kupisz, to nigdzie nie kupisz.

    Dzięki za namiary - nie znałem. Przedzwonię do nich jutro.

    --
    Artur
    ZZR 1200