  • 1. Data: 2010-03-05 15:49:19
    Temat: Dziewcze mi sie na kurs A zapisalo
    Od: mleko <m...@m...ml>

    I co ja biedny zuczek mam poczac? Wiem, ze ludziska maja wieksze
    problemy, typu jak przekonac kobiete do moto, a ja naprawde nie chce aby
    jezdzila. Jeszcze zacznie to robic lepiej odemnie i co bedzie? ;)
    Na tylnym siedzeniu wyladuje :( Pocieszam sie, ze zdobecie kategorie A
    i sam papier jej wystarczy :)
    A bylo tak fajnie, od czasu do czasu zapakowa ja na tylne siedzisko i
    spokoj :) Wiec nie przesadzajcie z wozeniem waszych kobiet, na tych
    malych tylnych, niewygodnych siodelkach, gdzie wieje, muchy i tez
    goraco, bo jeszcze za bardzo sie im spodoba.

  • 2. Data: 2010-03-05 15:51:57
    Temat: Re: Dziewcze mi sie na kurs A zapisalo
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:
    > I co ja biedny zuczek mam poczac?

    poka fote

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-03-05 15:53:42
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-05 16:51, gildor wrote:

    > poka fote

    Nie da rady :) Male to i nieciezkie, wiec spodobac sie moze :)

  • 4. Data: 2010-03-05 16:08:17
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-05 16:53, mleko pisze:
    > Nie da rady :) Male to i nieciezkie, wiec spodobac sie moze :)

    Kolega pisał o motocyklu.

    ;-p

    --
    duddits

  • 5. Data: 2010-03-05 16:21:24
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-03-05 17:08, duddits pisze:

    > Kolega pisał o motocyklu.
    >
    > ;-p

    wygląda na to, że Mleko też ;)

    Sherlock

  • 6. Data: 2010-03-05 16:23:42
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisal w wiadomosci grup
    > I co ja biedny zuczek mam poczac? Wiem, ze ludziska maja wieksze
    > problemy, typu jak przekonac kobiete do moto, a ja naprawde nie chce aby
    > jezdzila. Jeszcze zacznie to robic lepiej odemnie i co bedzie? ;)

    No pacz pan, a ja musze swoja namawiac zeby poszla na prawko. Poprawdzie nie
    ciezka, ale nie lubie tej odpowiedzialnosci, kiedy siedzi za mna w roli
    plecaczka.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-03-05 16:24:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-05 17:21, Sherlock wrote:

    > wygląda na to, że Mleko też ;)
    >
    > Sherlock

    Dokladnie :) Nie wszystko co ma okolo litra, musi byc duze i ciezkie :)

  • 8. Data: 2010-03-05 18:40:36
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    On 3/5/10 4:49 PM, mleko wrote:
    > I co ja biedny zuczek mam poczac? Wiem, ze ludziska maja wieksze
    > problemy, typu jak przekonac kobiete do moto, a ja naprawde nie chce aby
    > jezdzila. Jeszcze zacznie to robic lepiej odemnie i co bedzie? ;)

    Hm. Moja poszła na kurs razem ze mną. (polskie podejście - co JA nie
    pójdę?). I zupełnie nie żałuję (no chociaż wszystko poza moto wynosi
    mnie dwa razy drożej...).

    Na kursie instruktor twierdził, że tak dobrego kierowcy dawno nie miał,
    a instruktor podobno zna się na rzeczy, bo najlepszy w Sz-nie. Więc ona
    świetny kierowca, a ja zwykły rzemieślnik.

    Więc podsumowując - nic nie będzie. Poza tym, że będziesz w pewnym
    momencie musiał utrzymywać dwa moto, a nie jedno (no chyba, że dziewcze
    stwierdzi, że nie lubi dwóch kółek <<moja lubi>>).

    Pozdrawiam (i powodzenia kobicie).

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]

  • 9. Data: 2010-03-07 14:24:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Karol Pawłaszek" <i...@s...org> napisał w
    wiadomości news:hmrj74$t9$1@zeus.man.szczecin.pl...

> [...]
    > dziewcze
    > stwierdzi, że nie lubi dwóch kółek <<moja lubi>>).

    Taaa, i czyta precle, stąd to asekuranctwo? (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2010-03-08 07:45:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    mleko napisał(a):
    > I co ja biedny zuczek mam poczac?

    Znajdz se jakiegos chlopaka w skorach z frendzlami i z czoperem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy