  • 1. Data: 2009-11-25 07:14:49
    Temat: Weglik
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    Muszę dobrać materiał i znaleźć wykonawcę na częsci z węglika. Na
    dokumentacji, ktrórą posiadam materiał opisany jest nastepująco: Carbide C2.
    Ma ktoś może namiar na kogoś kto będzie w stanie wykonać kilka detali
    (prototypowo) za "przyzwoite" (teraz kupuje te detale w USA i po
    przeniesieniu produkcji do naszego pięknego kraju nie chciałbym podnieść ich
    ceny) pieniądze? Jeśli macie jakieś namiary to będę wdzięczny.

    Pozdr.
    Ziomall

  • 2. Data: 2009-11-25 11:23:04
    Temat: Re: Weglik
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Ziomall pisze:
> [...]
    > przeniesieniu produkcji do naszego pięknego kraju nie chciałbym podnieść ich
    > ceny) pieniądze? Jeśli macie jakieś namiary to będę wdzięczny.

    Sprawdź:

    AGH Wydział Inżynierii Materiałowej i Ceramiki Katedra Ceramiki Specjalnej.

    Kiedyś coś spiekali dla firmy w której pracowałem ale to było kilka lat
    temu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-26 06:10:48
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    Użytkownik "Qwerty" <k...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Specjalnej.
    >
    > Kiedyś coś spiekali dla firmy w której pracowałem ale to było kilka lat

    Ok, dzieki zobacze. A moze ktos ma jeszcze namiary na firme dysponujaca
    odpowiednimi narzedziami do obrobki (skrawanie, szlifowanie)?

    Ziomall

  • 4. Data: 2009-11-26 18:11:24
    Od: "tymoteusz" <a...@W...gazeta.pl>

    Kiedyś działała Pabianicka Fabryka Narzędzi. Robili narzędzia z węglików
    spiekanych. W latach 80-tych kupowałem u nich noże tokarskie. Ale czy w ramach
    restrukturyzacji jej nie zlikwidowali tego nie wiem. Mieszkam w innym końcu
    Polski.