  • 1. Data: 2009-11-21 20:51:24
    Temat: PDM ??
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam nadzieje że dobrze trafiłem z pytaniem.

    Otóż jakiś czas temu wdrożyłem program SolidW, wiązało się to z dość dużą
    zmianą organizacji biura konstrukcyjnego, oraz dostosowanie biur
    współpracujących (produkcja, logistyka, montaż).
    Reorganizacja przyniosła zakładane usprawnienia, niektórzy odniosłem
    wrażenie jakby czekali na nią. Ogólnie bardzo OK.
    Zarządzanie dokumentacją oraz plikami projektu oparłem na odpowiednim
    oznaczeniu folderów oraz odpowiednim dostępie.
    Biuro pracuję dobrze, nie mam informacji o jakiś poważnych problemach, firmy
    zewnętrzne też nie mają jakiś zastrzeżeń
    Ale....
    Ciągle mi chodzi po głowie PDM solid worksowy, kurcze handlowiec nie potrafi
    mi powiedzieć czy wprowadzenie go
    poprawi prace, czy burzenie tego co stworzyłem i budowanie nowego opłaci
    się.
    Biuro posiada 3 konstruktorów + firmy zewnętrzne.

    Może ktoś ma jakieś ciekawe informacje jak działa dokładnie PD., jak można
    go dostosować pod własne potrzeby.
    Bo handlowcy tylko zadają pytanie : Czemu go jeszcze nie mam

    Będę wdzięczny za sugestie