  • 1. Data: 2004-01-18 12:31:31
    Temat: Węzły jak ICM GIX WIX
    Od: "wako1" <w...@o...pl>

    SZCUKEN
    Mam sewer z duza iloscia danych tzn. robie do prywatnych celow mirror
    kernel.org itp. oraz zbior programow do pobierania ot taki download. Mam lacze
    POLPAK 1M ale zaczyna sie to troche pocic bo w szczycie jak sie podlacza to
    nie mozan nic zrobic. I oto mi wlasnie chodzilo. Teraz pytanie. Mam zamiar
    podlaczyc sie do jakiegos wezla jak ICM, WIX, GIX. Czy oni mi pozwola ?? I czy
    da mi to transfer w obie strony 100Mbs ?? Jestem juz w trakcie zdobycia AS i
    puli IP od RIPE.

    RESPECTA for all
    wako1

  • 2. Data: 2004-01-18 13:21:34
    Temat: Re: Węzły jak ICM GIX WIX
    Od: "Markus Paluschek" <n...@m...spam>

    Użytkownik "wako1" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > da mi to transfer w obie strony 100Mbs ?? Jestem juz w trakcie zdobycia AS

    to chyba z nimi powinienes sie skontakowac w zwiazku z tym pytaniem.

    Markus Paluschek

  • 3. Data: 2004-01-18 15:13:18
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    wako1 <w...@o...pl> wrote:

    > Mam zamiar
    > podlaczyc sie do jakiegos wezla jak ICM, WIX, GIX. Czy oni mi pozwola ?? I
    > czy da mi to transfer w obie strony 100Mbs ??

    Zasady i sposób przyłączania są opisane na stronach i tam powinieneś szukać
    odpowiedzi

    http://www.net.icm.edu.pl
    http://www.wix.net.pl
    http://www.gix.net.pl

    --
    *[ ŁT ]*

  • 4. Data: 2004-01-19 06:33:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...net> wrote:

    > http://www.net.icm.edu.pl
    > http://www.wix.net.pl
    > http://www.gix.net.pl

    To ja jeszcze dodam:
    http://wix.aster.pl/

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 5. Data: 2004-01-19 06:45:00
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

> [...]
    czy
    > da mi to transfer w obie strony 100Mbs ?? Jestem juz w trakcie zdobycia AS

    nie wiem czy nie mylisz pojec IX z dostawca

    laczami innych podpietych do IX nie wyjdziesz w swiat, tylko do nich
    no i zdobtwanieAS celem podpiecia sie do WIX'a ??

    IMHO malo rozsadne

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 6. Data: 2004-01-19 18:17:33
    Od: "wako1" <w...@o...pl>

    > nie wiem czy nie mylisz pojec IX z dostawca
    >
    > laczami innych podpietych do IX nie wyjdziesz w swiat, tylko do nich
    > no i zdobtwanieAS celem podpiecia sie do WIX'a ??
    >
    > IMHO malo rozsadne

    Wiec co proponujesz, tak aby bylo dobrze. Zalezy mi na tym aby z innych sieci
    mogli ode mnie doic.

  • 7. Data: 2004-01-19 18:45:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    wako1 <w...@o...pl> wrote:

    > Wiec co proponujesz, tak aby bylo dobrze. Zalezy mi na tym aby z innych sieci
    > mogli ode mnie doic.

    Szczerze? Wsadzić głowę pod zimną wodę i dać sobie spokój. Najwyraźniej nie
    masz bladego pojęcia co chcesz zrobić, jak to chcesz zrobić, z jakimi
    nakładamia finansowymi to się wiąże itd.

  • 8. Data: 2004-01-19 19:06:04
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    wako1 <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > da mi to transfer w obie strony 100Mbs ?? Jestem juz w trakcie zdobycia AS i

    Najmniejsze BGP w polpaku (2 Mbit) kosztuje 3500 zł. Poza tym podłączenie
    do IX kosztuje - trzeba zestawić łącze, kupić odpowiednie urządzenia. Nie
    licz na to że firmy, od których teoretycznie możesz kupić usługę pozwolą
    na uzyskanie do siebie dostępu przez IX komuś kto ma tylko dwa nędzne
    mbity do polpaku?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2004-01-19 19:13:51
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > Lukasz Trabinski <lukasz trabinski net> wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > http://wix.aster.pl/

    Szkoda że na http://www.wix.net.pl brakuje informacji
    o http://wix.aster.pl/.

    Co było powodem zmiany struktury i uczestników WIX?
    Można o tym oficjalnie mówić? ;)

    Szy.

  • 10. Data: 2004-01-19 19:34:56
    Od: s...@a...org (robert j. wozny)

    Quoting "Szymon Nitka" <s...@u...pl>:

    > Szkoda że na http://www.wix.net.pl brakuje informacji
    > o http://wix.aster.pl/.
    > Co było powodem zmiany struktury i uczestników WIX?
    > Można o tym oficjalnie mówić? ;)

    a to nie miało być zunifikowane ?

    -- r.