  • 1. Data: 2004-01-18 20:32:13
    Temat: wymiana filmow przez internet
    Od: j...@p...onet.pl

    Drodzy Grupowicze!!!
    Bardzo tylko proszę bez złośliwości i ironizmów - ja na prawdę nie wiem do kogo
    z tym się zwrócić i jeśli to nie ta grupa WSZYSTKICH PRZEPRASZAM!!!

    Jednak, czy ktoś pokojowo usposobiony (i zapewne dużo, dużo mądrzejszy ode mnie
    w sprawach www i netu mógłby odpowiedzieć na poniższe - zapewne b. głupie,
    lamerskie itp. itd. ale jednak nurtujące mnie pytanie)

    Mam kolekcje filmow divx (ponad 300 tytułów) i poszukuję kogoś do wymiany
    (żadne porno) głównie kino eurpejskie i amerykańskie (czarno-białe, lata 50-te
    i 60-te) ale takze sporo nowosci (90-te i nowsze). Czy ktos zna jakies adresy
    stron, forum www, czy inne gdzie mogłbym nawiązać kontakty z innymi
    wielbicielami dobrego kina.....chodzi mi o bezpośrednią wymianę - nie o Kazee,
    e-mule, i takie tam P2P

    Mam wyłącznie kopie legalnych filmów z DVD (zgodnie z Konwencją Berneńską w
    sprawie praw autorskich) stąd nikomu NIC NIE GROZI z mojej strony

    Pozdrawiam grupowiczów

    Jack

    mój mail także - j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-18 20:44:45
    Temat: Re: wymiana filmow przez internet
    Od: "gtk@adm" <g...@a...pl>

    Dnia 2004-01-18 21:32,Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > lamerskie itp. itd. ale jednak nurtujące mnie pytanie)
    >
    > Mam kolekcje filmow divx (ponad 300 tytułów) i poszukuję kogoś do wymiany

    I to jest problem polskiego internetu.

    > Mam wyłącznie kopie legalnych filmów z DVD (zgodnie z Konwencją Berneńską w
    > sprawie praw autorskich) stąd nikomu NIC NIE GROZI z mojej strony

    Szukasz zapewne tylko takich ktorzy tez maja "legalne" kopie

    PLONK

    --
    Carlos
    * archiwum grupy a.p.n* * wyszukiwarka *

  • 3. Data: 2004-01-18 22:11:32
    Od: j...@p...onet.pl

    Znam prawo autorskie, więc układam swoje informacje tak aby nie zmuszać
    moderatora do interwencji, a ponieważ taka wymiana dotyczy zazwyczaj 2
    zainteresowanych myślę, że uczciwie i zgodnie z obowiązującym prawem dojdziemy
    do porozumienia - na prawdę nie zamierzam stwarzać nikomu kłopotów - wiem, że
    to zapewne nie jest dobre forum na takie rozmowy - ale na prawdę nie znam
    innego - stąd jeszcze raz prośba o jakiekolwiek wskazówki. Dzieki

    Jack

  • 4. Data: 2004-01-19 00:29:33
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Sun, 18 Jan 2004 23:11:32 +0100, jrkx wrote:

    > ale na prawdę nie znam innego - stąd jeszcze raz prośba o jakiekolwiek
    > wskazówki. Dzieki

    pl.rec.mineraly
    pl.rec.kajaki

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 5. Data: 2004-01-19 06:47:55
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    CIACH
    > Mam wyłącznie kopie legalnych filmów z DVD (zgodnie z Konwencją Berneńską
    > sprawie praw autorskich) stąd nikomu NIC NIE GROZI z mojej strony
    CIACH

    buhahaha
    ja tez mam kopie legalnego Windowsa - nie oznacza to ze jestem uczciwy

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 6. Data: 2004-01-19 17:59:13
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > Znam prawo autorskie, więc układam swoje informacje tak aby nie zmuszać
    moderatora do interwencji
    Tutaj nie ma moderacji :D

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 7. Data: 2004-01-19 19:43:57
    Od: Michał Ulman <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <v...@n...com> napisał w
    wiadomości news:buh6sm$hhh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [ciach]
    > Tutaj nie ma moderacji :D
    To czemu w Outlook Express, w prawym górnym rogu jest napisane "Moderowana"?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał webDude Ulman

  • 8. Data: 2004-01-19 19:50:49
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004 20:43:57 +0100, Michał Ulman <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >[ciach]
    >To czemu w Outlook Express, w prawym górnym rogu jest napisane "Moderowana"?

    Bo korzystasz z serwera news.onet.pl, a tam tradycyjnie się nie
    zorientowali, że grupa przestała być moderowana jeszcze w zeszłym
    roku?
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 9. Data: 2004-01-19 20:00:32
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał w
    wiadomości news:buhfst.3vvbdpt.1@sloth.hell.pl...

    > Bo korzystasz z serwera news.onet.pl, a tam tradycyjnie się nie
    > zorientowali, że grupa przestała być moderowana jeszcze w zeszłym
    > roku?

    na news.onet.pl tez jest "moderowana"

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 10. Data: 2004-01-19 20:09:16
    Od: "Wojtek Szczygiel" <w...@n...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(a):

    > Bo korzystasz z serwera news.onet.pl, a tam tradycyjnie się nie
    > zorientowali, że grupa przestała być moderowana jeszcze w zeszłym
    > roku?

    To news.icm.edu.pl tez sie nie zorientowal - przynajmniej wg mojego OE
    Czyli wina lezy raczej po stronie OE?

    Pzdr

    --
    Wojtek Szczygieł