  • 11. Data: 2004-01-19 19:37:46
    Temat: Re: Węzły jak ICM GIX WIX
    Od: "wako1" <w...@o...pl>

    > Najmniejsze BGP w polpaku (2 Mbit) kosztuje 3500 zł. Poza tym podłączenie
    > do IX kosztuje - trzeba zestawić łącze, kupić odpowiednie urządzenia. Nie
    > licz na to że firmy, od których teoretycznie możesz kupić usługę pozwolą
    > na uzyskanie do siebie dostępu przez IX komuś kto ma tylko dwa nędzne
    > mbity do polpaku?
    Tzn. wiem ze mam pociagnac rure do wezla, jakis router BGB4 za kupe kasy.
    1.Co mam zrobic aby miec do nich dostep
    2.Co tak wogole da mi dostep do wezla ?? Ruch obustronny, czy tylko download ??

    Przyznaje sie ze nie mam az tak duzego pojecia, ale kilka zdan i bede
    madrzejszy. Jesli ktos cos mi opisze to bede wdzięczny.

    Z gory dzieki
    wako

  • 12. Data: 2004-01-19 19:59:16
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    wako1 <w...@o...pl> wrote:
    > Tzn. wiem ze mam pociagnac rure do wezla, jakis router BGB4 za kupe kasy.
    > 1.Co mam zrobic aby miec do nich dostep
    Hm.. Zacznij od zapoznania się z regulaminem ;-)
    http://wix.aster.pl/vxb/w/art/regulamin.doc

    > 2.Co tak wogole da mi dostep do wezla ?? Ruch obustronny, czy tylko download ??
    Obustronny ale tylko do uczestników z którymi masz zestawiony peering.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 13. Data: 2004-01-19 20:39:48
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    wako1 <w...@o...pl> wrote:

    > Przyznaje sie ze nie mam az tak duzego pojecia, ale kilka zdan i bede
    > madrzejszy. Jesli ktos cos mi opisze to bede wdzięczny.

    Najprostszym rozwiazaniem jest podlaczenie sie do ktoregos z operatorow
    wymienionych na liscie ICM/WIX, to niejako moze rozwiazac twoj problem.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 14. Data: 2004-01-19 21:46:01
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    robert j. wozny <s...@a...org> napisał(a):

    > a to nie miało być zunifikowane ?

    polityka Panie... polityka... :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 15. Data: 2004-01-20 09:49:45
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@n...aster.pl>

    Użytkownik Szymon Nitka napisał:

    > Szkoda że na http://www.wix.net.pl brakuje informacji
    > o http://wix.aster.pl/.

    Proces unifikacji zostanie niedlugo zakonczony.

    > Co było powodem zmiany struktury i uczestników WIX?
    > Można o tym oficjalnie mówić? ;)

    generalnie to likwidacja przez tpsa wezla na pieknej, jednoczesne
    pojawienie sie mozliwosci zrobienia tego gdzie indziej i.... pewne
    zagrozenie zwiazane z komercjalizacja obecnego rozwiazania.

    > Szy.

    Pozdrawiam,
    Madej
    --
    Jakub K. Boguslaw <madej at aster pl > | NSA