    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jingiel <x...@x...lll>
    Subject: Wideobramofon
    Date: Mon, 22 Jul 2019 06:29:02 +0200

    Zamontowałem wideobramofon zamela (wiem chińszczyzna, ale nie będę
    pakował 3-4 k). Normalnie zasianie panela przy furtce 15V. Jednak
    czytnik kart i breloków RFID wymaga podania 12V. Dzwoniłem do zamela i
    pytałem czy nie można podać 15V. Mówili, że wskazane 12V, bo może się
    spalić. Wstawiłem więc LM7812, który robi mi z 15 12V, ale niestety na
    obrazie z kamery pojawiają się zakłócenia w postaci takich pasków
    interferencyjnych. Dołożyłem na wyjściu kondensator 2200 mikro/25V.
    Pomogło w 80%. Próbowałem 100nF na wejściu i wyjściu stabilizatora
    100nF. Bez zmian. Po odpięciu zasilania czytnika obraz czysty. Co mogę
    jeszcze zrobić, żeby nie dokładać kolejnego zasilacza 12V?