  • 1. Data: 2010-06-14 20:51:27
    Temat: Wielka prośba do kolegów z sdtv
    Od: "JacekB" <s...@W...gazeta.pl>

    JacekB
    SP9TCU majl s...@i...pl
    Telefon XXX-CCC-628
    Do Zarządu sdtv czyli do Gamci ,Arcia ,Rainera i Wizarda
    LIST OTWARTY

    Szanowni koledzy
    Już 8 lat jestem banowany * na forum w 100 % ) i na ircu na waszym
    portalu
    8 lat to już bardzo dużo zdecydowanie za Duzy czas
    Chce Się mnie wplatać w różne sprawy fuzje itd.
    Na początku Chciałbym napisać jakie jest moje zdanie w aktualnych sprawach
    1- SDTV ma silny autonomiczny i dla wszystkich
    2- Co do Fuzji . Jestem za fuzją czy reaktywacją sdtv robioną przez
    sat kurier dlatego gdyż koledzy sadzą że gdy będzie ogłoszona amnestia
    i wtedy będę mógł korzystać z irca sdtv
    3- Nigdy nie zdradziłem sdtv gdyż na nim się wychowałem
    Dnia 27 Lipca kończy się mi dsl .byłą to sieć znajomych i przyjaciół
    Koniec nie ma absolutnie żadnego związku z sdtv jak już krążą plotki
    Po prostu wydatki i opłacalność wygrała
    Zastanawiam się na neo lub netją
    Owszem jak będę miał neo to wtedy będę miał zmienne yp
    Ale nie będę miał tylko 1 Mg w Netii 6 MG
    Ta sprawa nie jest jednak głównym tematem tego listu

    Zwracam się wielką prośbą ogromną prośbą o ogłoszenie amnestii dla
    mnie i danie mi kolejnej szansy i pozwolenie mi nadawania na waszych
    nadajnikach ( wiadomo o co chodzi )
    Nie oczekuje odpowiedzi teraz w tej chwili ale powiedzmy do początku
    wakacji
    To pismo można opublikować na tajnym forum sdtv lub w na innych stronach
    !!!!!!!

    A teraz jak widzę powrót do waszego grona do grona sdtv

    1- Odblokowanie mnie na stałe na kanale #sat-digital-tv ( o kanał #prokop
    nawet nie proszę ) na okres testowy tydzień dwa miesiąc dwa albo do
    końca wakacji ale żebym cały czas mógł już bez stresu wchodzić na ten kanał
    2- Co do forum może zostać tak jak jest ewentualnie tylko forum do odczytu
    Kto chciałby gadać ze mną na ircu wchodził by na kanał #sat-digital-tv
    Powiem szczerze najbardziej zależy mi na ircu
    Powrót do grona sdtv mógłby nastąpić również na waszych sensownych warunkach

    Informuje ze jestem otwarty na wszelką dyskusje na te tematy
    1- Przez irca
    2- Majlem s...@i...pl
    3- Przez gadu gadu 3181428
    Myślę ze się dogadamy
    Najgorzej będzie z Hasem i czornym

    Liczę na dyskusje przez gadu gadu majla udziele też wyczerpujących
    informacji
    Pismo to nie będzie prze ze mnie nigdzie publikowane itd.

    Jeśli nie dojdę do porozumienia z wami
    Upublicznię chyba tem list

    List otrzymują
    1- Wizard drogą majlową
    2- Rainer drogą majlową
    3- Czorny przez gadu gadu
    4- Bartola przez gadu
    5- Gamcia przez gadu gadu irca
    6- Zostanie wysłany też na adres s...@s...pl
    7- Arcio przez gadu gadu
    Czekam na kontakt z wami otwarty jestem na wszelkie rozmowy i korespondencje
    Można też do mnie zadzwonić

    Pozdrawiam Wszystkich JacekB
    S...@i...pl

  • 2. Data: 2010-06-14 20:53:10
    Temat: Re: Wielka prośba do kolegów z sdtv
    Od: " Dodatek" <s...@N...gazeta.pl>

    wysłałem na majla zwróciło się
    napisałem jako priwa do Gamci
    zaraz zostałem zablokowany na forum

  • 3. Data: 2010-06-14 21:04:12
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    nie wiem za co podpadles, ale sa sposoby aby "nadawac" z innego IP -
    np. cos takiego co sie zwie TOR (The Onion Routing).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-06-14 21:13:17
    Temat: Re: Wielka pro&#65533;ba do kolegów z sdtv
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    a...@p...pl napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > nie wiem za co podpadles, ale sa sposoby aby "nadawac" z innego IP -
    > np. cos takiego co sie zwie TOR (The Onion Routing).

    Codziennie wchodzę na irca z proxy
    i co po kilku minutach zostaje zbanowany na ircu

    Więcej jeden kolega z którym gadałem na ircu straszy że pujdzie na policje
    że to że z nim gadam to szpan i załaywi mnie ze zabiorą mi net i ze bede
    miął kłopoty
    A co do tematu temat bardzo powazny i trudny może jednak koledzy zmondrzeją
    a jak nie to sdtv.XXXX.pl założe własne sdtv a tego bym nie chciał

  • 5. Data: 2010-06-15 05:22:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jacek Buda pisze:
    > Codziennie wchodzę na irca z proxy

    a dlaczgo z proxy??

    > i co po kilku minutach zostaje zbanowany na ircu
    >
    > Więcej jeden kolega z którym gadałem na ircu straszy że pujdzie

    pójdzie

> [...]
    > A co do tematu temat bardzo powazny i trudny może jednak koledzy zmondrzeją
    > a jak nie to sdtv.XXXX.pl założe własne sdtv a tego bym nie chciał

    tak poza tym sprawiasz wrażenie obłąkanego lum masz tylko 8 lat

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-06-15 08:35:03
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-06-15 07:22, pawell32 pisze:
    > tak poza tym sprawiasz wrażenie obłąkanego lum masz tylko 8 lat

    Nie obrażaj 8-latków ;)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 7. Data: 2010-07-04 18:21:25
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    Ponawiam prośbę

  • 8. Data: 2010-07-04 18:54:20
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .rec.telewizja&tid=1084016&pid=1084016&MID=%3Chv64of
    %24jm0%241%40inews.gazeta.pl%3E

  • 9. Data: 2010-07-04 18:59:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.07.2010 20:21, Jacek Buda pisze:
    > Ponawiam prośbę

    ale co to za prośba?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-07-04 19:06:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.07.2010 20:54, Jacek Buda pisze:
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .rec.telewizja&tid=1084016&pid=1084016&MID=%3Chv64of
    %24jm0%241%40inews.gazeta.pl%3E

    spamer