    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Windows 10 Mobile - zawieszona aplikacja
    Date: Wed, 22 Jun 2016 23:20:25 +0200

    Korzystam od pewnego czasu z drugiego telefonu na Windows 10 Mobile,
    konkretnie to Microsoft Lumia 550. No i dzisiaj miałem aktualizację
    systemu. Sęk w tym, że w czasie aktualizowania i późniejszego restartu
    działała aplikacja Messenger i ktoś do mnie pisał w tym czasie (telefon
    był podpięty pod ładowarkę i odpisywałem z komputera). No i stało się
    tak, że aplikacja zafiksowała się na kaflu z informacją o liczbie
    wiadomości i nie da się jej w ogóle uruchomić. Kafelek nie reaguje, z
    listy aplikacji też nie startuje i przy niej widnieje opis
    (oczekiwanie/oczekuje). Wygląda to tak -
    <http://i64.tinypic.com/azi4rc.jpg>

    Włączenie i wyłączenie nie pomogło, hard resetu boję się robić, bo już
    to raz przerabiałem, gdy chciałem zmienić konto mailowe przypisane do
    systemu - musiałem na nowo potem aktywować telefon, powiązać go z kontem
    przez WWW i instalować wszystkie aplikacje, horror. W porównaniu z
    Androidem to droga przez mękę.

    No i jeszcze mam aplikację do robienia zrzutów ekranu - raz uruchomiona,
    dawno temu siedzi sobie w pamięci (nie to, żeby mi w danej chwili
    przeszkadzała). Jak wyłączyć takie aplikacje? Jest jakiś Task Manager do
    zabijania działających w tle/nieaktywnych programów, jakiś sensowny
    Clean Master dla Wind 10 Mobile?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/