  • 1. Data: 2010-01-19 08:48:10
    Temat: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.

    Oraz na chrzest "Windows Phone Seven" tyle ze
    a) calkowice nie kompatybilny na poziomie binarnym z istniejacym softem
    pod WM, czyli de facto nowy system operacyjny.

    b) minimalne wymagania OpenGL 2.0 1GHz i WVGA. (hohoho)

    Ale najfajniejszym zartem jest .... iz wielbieciele WM zostali na
    lodzie. Microsoft porzucil wszystko.... i teraz iphonowcy i Androidowcy
    moga sie smiec i wsiadac na ulubionego konika WMtroli "a u was nie ma
    nawigacji" bo na Windows Phone Seven to nie ma zadnego softu co za
    dziadostwo.

  • 2. Data: 2010-01-19 08:56:38
    Temat: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.
    >
    > Oraz na chrzest "Windows Phone Seven" tyle ze

    oficjalnie zostales glupkiem wioskowym roku. ms nie zrywa z
    kompatybilnoscia - zle, bo ma porabane api. ms zrywa czesciowo z
    kompatybilnoscia - rowniez zle. przypomne, ze apple zrobil podobny numer nie
    portujac do x64 jednej z popularnych wowczas bibliotek gui czym sprawil, iz
    adobe znalazlo sie w czarnej dupie.

  • 3. Data: 2010-01-19 09:00:36
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.

    a i jeszcze jedno. kazdy narzekal na drewnianosc wm6. to jest drewno. wm7 to
    klasyczna podrecznikowa proba ucieczki do przodu.

  • 4. Data: 2010-01-19 09:05:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

> [...]
    > nie portujac do x64 jednej z popularnych wowczas bibliotek gui czym
    > sprawil, iz adobe znalazlo sie w czarnej dupie.

    Ty durniu !!!! Uprzejmie informuje szanownego Pana iz od zawsze mowilem
    ze MS powinien zerwac z WM.... ale wtedy durnie jazgotoali ze to
    niemozliwe iz WM ma tyle aplikacji.... a najsmieszniejsze jest to ze tym
    WMtrolom sam Ballmer wybil zeby bo nawet dla MS posiadanie softu jest
    bezuzyteczne. Uzgodnij z kolegami trolami jakas nowa wymowke ... bo
    bajki o bibliotece z softem wlasnie legly w gruzach...

  • 5. Data: 2010-01-19 09:09:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >>

    > a i jeszcze jedno. kazdy narzekal na drewnianosc wm6. to jest drewno.
    > wm7 to klasyczna podrecznikowa proba ucieczki do przodu.

    O nie .... moj drogi ... TO JA NARZEKALEM.... wszyscy inni mowili o
    cudownym WM z biblioteka softu. Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD
    MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam racje). Ale za to iphonowcy i
    androidowcy maja teraz swietna zabawe w wyszydzanie WPSa za brak softu....

  • 6. Data: 2010-01-19 09:24:04
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ty durniu !!!! Uprzejmie informuje szanownego Pana iz od zawsze mowilem

    chyba bys nie chcial zebym zaczal wyliczac klamstewka apple ;-)

  • 7. Data: 2010-01-19 09:25:05
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > RACJE (jak zawsze gdy mam racje). Ale za to iphonowcy i androidowcy maja
    > teraz swietna zabawe w wyszydzanie WPSa za brak softu....

    ja to wszyscy? daj telefon do swojego lekarza, poprosze go o zmiane
    tabletek.

  • 8. Data: 2010-01-19 09:26:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > chyba bys nie chcial zebym zaczal wyliczac klamstewka apple ;-)

    A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

  • 9. Data: 2010-01-19 09:27:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > ja to wszyscy? daj telefon do swojego lekarza, poprosze go o zmiane
    > tabletek.

    Jakbys czytal, zamiast pisac to bys wiedzial :)

  • 10. Data: 2010-01-19 09:40:07
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > moga sie smiec i wsiadac na ulubionego konika WMtroli "a u was nie ma
    > nawigacji" bo na Windows Phone Seven to nie ma zadnego softu co za

    Ale o co chodzi...? :)

    Świat idzie do przodu, to i WM się kończy. Stwierdzili, że lepiej zrobić
    nowy gniot to i tak zrobili. A 95,98,ME,2k,XP,Vista,7 to co? :)