  • 1. Data: 2010-01-19 08:32:22
    Temat: orange na karte - jak aktywowac blokade prezentacji numeru
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    mam w swoim telefonie aktywna usluge blokada prezentacji numeru.
    jak zadzwonie do kogos na normalny numer, tto widac moj numer
    telefonu, a jak zadzwonie na #31#numertelefonu to moj numer sie nie
    wyswiela.
    chcialem to aktywowac na innym numerze i jakos nie moge znalezc tego -
    ktos pamieta jak sie to kodami aktywowalo?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-01-19 09:02:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w
    wiadomosci grup dyskusyjnych:u5ral555cn1vf72ao5i7ehgflculocopj5@4ax.
    com...
> [...]
    > chcialem to aktywowac na innym numerze i jakos nie moge znalezc tego -
    > ktos pamieta jak sie to kodami aktywowalo?

    W telefonie:
    Menu->Narzedzia->Ustawienia->Telefon->Polaczenie->Wy
    syl. wlasnego ID

    --
    Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.

  • 3. Data: 2010-01-19 11:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w
    > W telefonie:
    > Menu->Narzedzia->Ustawienia->Telefon->Polaczenie->Wy

    A w jakim telefonie ?

    Tylko najpierw trzeba w orange-online ustawic jeden z dwoch trybow
    umozliwiajacych sterowanie prezentacja.

    J.,

  • 4. Data: 2010-01-19 11:50:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    > A w jakim telefonie ?

    Sprawnym. ;)
    N95.

  • 5. Data: 2012-07-11 15:56:49
    Od: r...@g...com

  • 6. Data: 2012-07-16 00:57:22
    Od: SDD <s...@t...pl>

    r...@g...com pisze:

> [...]

    No wlasnie takimi, jakimi napisales: #31#NUMER
    Jesli kod ten nie dziala, to musisz uaktywnic stosowna usluge u
    operatora - za posrednictwem serwisu www, automatycznego biura obslugi itp.

    Usluga ta jest u wszystkich operatorow bezplatna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2012-07-16 02:16:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > Usluga ta jest u wszystkich operatorow bezplatna.

    Chociaż nie zawsze istnieje/jest dostępna dla wszystkich

  • 8. Data: 2012-07-16 11:36:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Chociaż nie zawsze istnieje/jest dostępna dla wszystkich

    Na przykład, za dawnych czasów, o ile dobrze pamiętam, było tak:

    1. Plus abonament, do wyboru
    a) prezentacja włączona, kody nie działają;
    b) prezentacja domyślnie wyłączona, kodem można pokazać;
    2. Simplus
    prezentacja domyślnie włączona, kodem można ukryć.

    A jak jest teraz, to nie wiem.

    MJ