  • 1. Data: 2010-01-18 20:09:29
    Temat: Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protokołu?
    Od: X <k...@g...pl>

    Chodzi mi o mozliwość wykorzystania telefonu do internetu w
    Simplusie/36.6 i MixPlusie IV na wykupionym pakiecie internetowym. W
    calu skorzystania z lepszej taryfikacji (przy APN: WAP jest co 10kB, a
    przy APN:INTERNET jest co 100kB), muszę zmienić w ustawieniach mini
    opery protokół z SOCKET na HTTP. Czy najnowsza mini-opera ma taką
    funkcję ? Ja korzystam ze starszej wersji z maja ub.roku i mam tą
    funkcję i korzystam przez to z lepszej taryfikacji. Chciałbym koleżance
    wgrać mini operę do jej Nokii 6300 ale nie wiem czy na nowszej (chyba
    przez Ruskich tworzonej)Mini Operze bedzie opcja zmiany protokołu z
    Socket na HTTP. Bez tego nie da rady połączyć sie na APN: WAP.

  • 2. Data: 2010-01-18 20:35:10
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-18 21:09, X wrote:
> [...]
    > przez Ruskich tworzonej)Mini Operze bedzie opcja zmiany protokołu z
    > Socket na HTTP. Bez tego nie da rady połączyć sie na APN: WAP.

    http://www.simplus.pl/images/regulamin_promocji_paki
    ety_internetowe_twoj_profil.pdf

    patrz pkt 17.
    Co z tego ze taryfikacja o mniejszej jednostce jak WAP jest 10x drozszy :)
    Sciagasz 10kB a z pakietu schodzi ci 100kB :)
    W pozostalych taryfach jest to samo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-01-18 21:19:03
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik darnok napisał:

> [...]
    > Co z tego ze taryfikacja o mniejszej jednostce jak WAP jest 10x drozszy :)
    > Sciagasz 10kB a z pakietu schodzi ci 100kB :)

    NIE! SORRY ZA CAPSLOCK ALE NIE! Nie masz racji. łaczę się z internetem
    na punkcie dostepowym WAP i taryfikacja jest oddzielnie co 10kB za
    wysłane i odebrane dane. Przykładowo, jeśli download: 50kB, ulopad 12kB
    to przy połączeniu z APN WAP z pakietu internetowego schodzi 50+20=70kB
    a przy połączeniu z APN INTERNET schodzi 100=100kB=200kB z pakietu.
    Temat poruszany na różnych forach, np. telepolis.pl już wiele razy a
    towarzystwo nadal wierzy w bajki w regulaminach. Sam BOK Plusa mi
    potwierdził że na WAPie jest taryfikacja co 10kB i wcale 10* więcej nie
    schodzi z pakietu tylko wielokrotność 10kB.

  • 4. Data: 2010-01-19 07:07:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "X" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > (chyba przez Ruskich tworzonej)Mini Operze bedzie opcja zmiany protokołu z
    > Socket na HTTP. Bez tego nie da rady połączyć sie na APN: WAP.

    5 beta 2 ma możliwość zmiany, ale tak jak starszy brat łączy się przez jakieś
    "rumuńskie" proxy.