  • 11. Data: 2014-09-04 08:57:59
    Temat: Re: Witam się.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-31 05:53, Watson pisze:
    > Cześć !

    czesc

    > Od niedawna ujeżdżam R1150GS .

    Za duzy jak na pierwsze moto! Sprzedaj i kup gs ale 500.

    > Aha leje Mobil1 .

    A ja leje na cfajtakty ;)

    > Nie wiem czy dobrze?

    Dobrze.

    pozdr
    newrom

  • 12. Data: 2014-09-04 22:48:14
    Od: p...@b...pl

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 05:53:33 UTC+2 użytkownik Watson napisał:
    > Jestem nowy. Znowu.
    >
    > Od niedawna uje�d�am R1150GS .

    Nowy, idź sie zapisz na jakieś forum BMW.

    Usenet jest dla dinozaurów lejących dino oil a Ty bez syntetyka to chyba nawet nie
    odpalisz

    KJ

  • 13. Data: 2014-09-10 22:07:20
    Od: tango <tango@/tnij/rzeszuf.pl>

    Watson pisze:

    > Witam grupowiczów. Jestem nowy. Znowu.
    > Od niedawna ujeżdżam R1150GS .
    >
    > Aha leje Mobil1 .
    > Nie wiem czy dobrze?

    Ale starocie wylaza... :)
    Te, delimiter se popraw :P
    Przy okazji - ktos wie co z BobMaxem sie dzieje ?
    Znikniety cos on.

    --
    tango

  • 14. Data: 2014-09-10 22:14:40
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2014-08-31 05:53, Watson pisze:

> [...]

    Lomatko!!! ten sam??? Jakis dziwny motur sobie nabyles ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek