  • 1. Data: 2009-03-28 14:01:10
    Temat: Wizjer do Pentaxa.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Czy może mi ktoś polecić dodatkowy wizjer do pasujący do K100, który
    umożliwia wygodną pracę w okularach. A jeszcze lepiej gdyby dodatkowo
    powiększał obraz.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 2. Data: 2009-03-28 14:03:12
    Temat: Re: Wizjer do Pentaxa.
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Czy może mi ktoś polecić dodatkowy wizjer do pasujący do K100, który
    > umożliwia wygodną pracę w okularach. A jeszcze lepiej gdyby dodatkowo
    > powiększał obraz.

    Dodatkowo powiększa muszla O-ME53. Niestety w okularach będzie jeszcze
    trudniej pracować. A korekcja dioptrii nie wystarcza???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 3. Data: 2009-03-28 14:16:37
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 14:03:12 +0000, "Pawel W."

    >Dodatkowo powiększa muszla O-ME53. Niestety w okularach będzie jeszcze
    >trudniej pracować. A korekcja dioptrii nie wystarcza???

    Nie odpowiem wprost - co za jełop wymyślił, że w Panasłoiku G1 wizjer
    jest jak w lustrzance na środku, a nie jak w dalmierzach na lewym
    górnym rogu.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2009-03-28 14:20:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 15:16:37 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >On Sat, 28 Mar 2009 14:03:12 +0000, "Pawel W."

    >Nie odpowiem wprost - co za jełop wymyślił, że w Panasłoiku G1 wizjer
    >jest jak w lustrzance na środku, a nie jak w dalmierzach na lewym
    >górnym rogu.
    A! W K100 bez specjalnego starania się nigdy nie widzę wszystkiego -
    zawsze mam ucięte mniej lub więcej, w zależności czy mam okulary czy
    nie. Zaczyna mnie to irytować.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2009-03-28 14:25:18
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Pawel W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Dodatkowo powiększa muszla O-ME53. Niestety w okularach będzie jeszcze
    > trudniej pracować. A korekcja dioptrii nie wystarcza???

    Podejrzewam, że będzie pasować też DK-21M od Nikona. W każdym razie do K10D
    i K20D wchodzi dość ciężko, ale daje się założyć. Optycznie na moje oko
    dokładnie to samo co O-ME53.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-03-28 14:26:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał

    > Nie odpowiem wprost - co za jełop wymyślił, że w Panasłoiku G1 wizjer
    > jest jak w lustrzance na środku, a nie jak w dalmierzach na lewym
    > górnym rogu.

    Za bardzo chcieli upodobnić go do lustrzanki, poza tym komora lampy
    błyskowej sama sie o to prosi.
    Ale jak już sie ktoś odważył wypieprzyć lustro to następny odważy się odejść
    od stylistyki dSLR-like.
    Ten znowu ma inne minusy:
    http://www.dpreview.com/news/0809/08092208olympus_mi
    cro_four_thirds.asp -
    brak wizjera, nieruchome LCD. Aż się prosi połączyć plusy obu konstrukcji.

    adam

  • 7. Data: 2009-03-28 14:37:29
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:

> [...]

    No cóż. E-330, mimo, że lustrzanka, miał wizjer na brzegu. I było to
    bardzo ergonomiczne rozmieszczenie, szczególnie dla prawoocznych.
    Niestety była "brzydka" i się słabiej sprzedawała niż mogłaby.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 8. Data: 2009-03-28 14:39:07
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 15:26:26 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

> [...]
    icro_four_thirds.asp -
    >brak wizjera, nieruchome LCD. Aż się prosi połączyć plusy obu konstrukcji.

    Dołożyli by jeszcze kółeczkologie jak z G10, wizjer w rogu, płaski
    odpowiednik 50 mm i jest git ;) Wiem, wiem, mogę pomażyć ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2009-03-28 14:49:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqlc26$kmq$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Podejrzewam, że będzie pasować też DK-21M od Nikona. W każdym razie do K10D
    > i K20D wchodzi dość ciężko, ale daje się założyć. Optycznie na moje oko
    > dokładnie to samo co O-ME53.

    Ale skoro to samo, to dlaczego nie pentaxowy?
    No i ten O-ME53 ma powiekszenie x1,18. Czy to rzeczywiscie warte jest
    swojej ceny?

    TA

  • 10. Data: 2009-03-28 14:50:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    icro_four_thirds.asp -

    > Dołożyli by jeszcze kółeczkologie jak z G10, wizjer w rogu, płaski
    > odpowiednik 50 mm i jest git ;) Wiem, wiem, mogę pomażyć ...

    Do rzeczy prosze.
    Co to ma zwiazek z tematem?

    TA