  • 1. Data: 2009-09-16 11:27:01
    Temat: Wnuki Hofmokla przegraly kase
    Od: "Franek" <f...@p...onet.pl>

    I zaczyna sie - NASK wysysa kase za frajer i co gorsza wszyscy daja sie odessac.
    No ale jak inaczej zalatac dziure po "zainwestowanych" pieniadzach?
    Naciagnac na przedplaty :)))
    Powinniscie przykrecic im nieco kurek, moze zdechna z glodu w koncu. Jest
    okazja, budzet dziurawy, moze KBN bedzie biede klepal. Domeny PL nie sa do zycia
    potrzebne, ale jak juz sa, to najlepiej chyba zrobic po wegiersku i nie dorabiac
    darmozjadow.

    Fr.

  • 2. Data: 2009-09-16 11:33:07
    Temat: Re: Wnuki Hofmokla przegraly kase
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Franek wrote:
> [...]
    > potrzebne, ale jak juz sa, to najlepiej chyba zrobic po wegiersku i nie dorabiac

    po czym wnosisz ?
    Może jakiś link ?

    Marcin

  • 3. Data: 2009-09-16 11:45:33
    Od: "Franek" <f...@p...onet.pl>

    > po czym wnosisz ?
    > Może jakiś link ?

    Po nowym, lepszym "porozumieniu", wymuszajacym placenie za to, czego sie jeszcze
    nawet nie zamowilo :) I to calkiem slono. W sieci go niestety nie ma, ale
    wszyscy tak zwani "partnerzy" dostali. Jesli pytasz o dojenie, bo ze przegrali
    to wiadomo z mediow. Za darmo przeciez dyrektora posadzic nie probowali. A ze
    sie biedaczysko nie spodziewal, to bylo widac po tym, jak NASK w ostatniej
    chwili nowe porozumienia dawal, bo podpis "starego" dyrektora raptownie utracil
    na wartosci, pod ciezarem zarzutow.
    Osobiscie zycze mu, zeby sobie posiedzial, mozliwie dlugo. Ciekawe czy organa
    przychyla sie do moich zyczen.

    Fr.

  • 4. Data: 2009-09-16 12:21:04
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Franek wrote:

    > Po nowym, lepszym "porozumieniu", wymuszajacym placenie za to, czego sie jeszcze
    > nawet nie zamowilo :) I to calkiem slono. W sieci go niestety nie ma, ale

    W Eurid też jest przedpłata.

    wer

  • 5. Data: 2009-09-16 12:38:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > W Eurid też jest przedpłata.

    Problem nie polega na przedpłacie, która i tak jest niższa lub równa
    kaucjom lub wekslom obowiązującym wcześniej. Problem w tym, że teraz
    nask będzie pobierał opłaty również za próby rejetracji domen, które
    zakończyły się niepowodzeniem, gdy na przykład domena została
    wcześniej przez kogoś zajęta.

    a.

  • 6. Data: 2009-09-16 14:20:50
    Od: przemoN <p...@g...com>

    Wemif pisze:

> [...]
    > nask będzie pobierał opłaty również za próby rejetracji domen, które
    > zakończyły się niepowodzeniem, gdy na przykład domena została

    Mnie dziwi tylko, że dr dał sobie zmydlić oczy i zrobić w bambuko
    doradcy bankowemu. A na chwilę obecną jak się zrobiła dziura, to trzeba
    ją czymś przysypać, więc wcale mnie nie dziwi rolowanie partnerów.
    Jak na absurdy na skalę PL uważam to za małe piwo :)

    przemoN

  • 7. Data: 2009-09-16 18:50:09
    Od: " " <p...@g...pl>

    Franek <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > na wartosci, pod ciezarem zarzutow.
    > Osobiscie zycze mu, zeby sobie posiedzial, mozliwie dlugo. Ciekawe czy organa

    A były dyrektor dalej chodzi po nasku tyle, że pracuje na umowę a nie na
    etacie. Poza tym stracił tylko stołek dyrektora NASK a nie konsultanta w
    dziale domen. Drugi to samo z dyrektora zdegradowany do głównego specjalisty i
    nadal pracuje. Byłemu dyrektorowi został rok do emerytury wiec on ma to w d..
    i tak go nie posadzą bo więcej syfu wypłynie i skończą sie lewe firmy
    pośredniczące należące do dyrektorów. A Pani minister robi łapankę bo wszyscy
    jej kandydaci po zapoznaniu się z tym co się tam dzieje wycofali się rakiem i
    nie ma kogo wsadzić na stołek.

  • 8. Data: 2009-09-16 18:52:44
    Od: " " <p...@g...pl>

    przemoN <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > ją czymś przysypać, więc wcale mnie nie dziwi rolowanie partnerów.
    > Jak na absurdy na skalę PL uważam to za małe piwo :)

    Doradcy??? Chyba żartujesz ten co to podsunął do podpisu nadal pracuje i ma
    się dobrze, a koledzy już gorzej. Zresztą skąd wiadomo czy to nie była próba
    wyprowadzenia kasy z firmy? Dla mnie to powinni to wszystko zamknąć i
    przysypać kupą gruzu, żeby nic więcej stamtąd nie wyszło.

  • 9. Data: 2009-09-17 22:11:06
    Od: "Franek" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > nask będzie pobierał opłaty również za próby rejetracji domen, które
    > zakończyły się niepowodzeniem, gdy na przykład domena została

    Z tym sie nie zgodze czesciowo. Weksel cie nie kosztuje, przedplata tak. Popatrz
    na odsetki. Wlasciwie wypisamym wekslem NASK nie zaplaci za opcje ani za
    adwokata dyrektora, przedplata zaplaci. Jedyna zbieznosc, to ze czasem uda sie
    weksel w aktywa wpisac, jak przedplate, ale tez akurat nie taki.

    Inaczej to ujmujac - zlupili nas, przepuscili kase na zakladach zamiast wydac na
    polska nauke, a my im teraz dupe lizemy i dajemy kase by sie z tego bezkarnie
    wywineli. Ot, co.