  • 1. Data: 2012-01-04 17:06:44
    Temat: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: AZ <a...@g...com>

    ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:

    http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-01-04 17:18:22
    Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
    Od: "JKmok" <J...@h...com>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0
    To nie komórka tylko jej uzytkownik odpowiada za zachowanie na drodze.
    W takiej na przyklad glupiej szwecji mozesz sie zagadac na smierc z komórka
    przy uchu podczas jazdy,
    a na drogach wkurwy bezpieczniej.

  • 3. Data: 2012-01-04 17:25:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze:
    > ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0

    Naciągane.

    Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej ręki (choć w automacie dwie ręce
    to nadmiar). Problemem jest poświęcenie 90% uwagi na rozmowę przez
    telefon. Bez różnicy, czy w ręce czy w uchu.

    Kierując lewą ręką nie mam problemu ani z kierunkowskazami ani z
    kierownicą. Wiadomo, że pewniej jest mieć obie ręce na kierownicy, ale
    gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnego
    dyskomfortu.

    Warunkiem jest oczywiście automatyczna skrzynia biegów.

  • 4. Data: 2012-01-04 19:05:21
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Naciągane.
    Sam naciągasz. Zwłaszcza przez automat.

    > Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej ręki (choć w automacie dwie ręce
    > to nadmiar). Problemem jest poświęcenie 90% uwagi na rozmowę przez
    > telefon. Bez różnicy, czy w ręce czy w uchu.

    Jest problemem kiedy kierowca na zakręcie MUSI trzymać komórkę
    przy uchu bo inaczej świat się skończy.
    A przecież KAŻDY współczesny telefon ma opcję "głośnomówiącą"
    i nawet słuchawki BT nie potrzeba. Sam często z tej opcji korzystam.

    > gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnego
    > dyskomfortu.
    i tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach.

  • 5. Data: 2012-01-04 19:21:16
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze:
    > ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:

    Filmik, jak filmik, ale naprawdę gadanie podczas jazdy absorbuje uwagę w
    znacznym stopniu. Często widzę gości, jadących jak najgorszy
    kapelusznik, a przy wyprzedzaniu widoczna komóreczka przy uszku.
    Sam się łapię na tym, że gadając zwalniam.
    Teraz nie ma problemu, bo odkąd wprowadzili 5 punktów za gadanie, to nie
    będę rydzykował i gadam przez głośnomówiący.
    - -
    Jacek

  • 6. Data: 2012-01-04 20:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 19:21:16 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Teraz nie ma problemu, bo odkąd wprowadzili 5 punktów za gadanie, to nie
    > będę rydzykował i gadam przez głośnomówiący.

    No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?

    J.

  • 7. Data: 2012-01-04 20:32:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze:

    > No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?

    Zaraz ci napiszą, że nawet jak sobie rękę do skroni przykleisz to i tak
    nie będzie to miało wpływu na prowadzenie samochodu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-01-04 20:46:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Zaraz ci napiszą, że nawet jak sobie rękę do skroni przykleisz to i tak
    > nie będzie to miało wpływu na prowadzenie samochodu.

    Problem w tym, że mnóstwo rzeczy ma na to wpływ, tymczasem ustawodawca
    wybiera sobie dwie rzeczy z brzegu i ustala za nie niewspółmiernie
    wysokie kary. Można jeździć po nieprzespanej nocy, z gorączką, można żreć
    i palić podczas jazdy, można kłócić się z pasażerami, można słuchać
    bardzo głośno muzyki, można gadać przez CB, ale nie można wypić jednego
    piwa albo trzymać telefonu z ręce, bo jakiś mądry inaczej tak sobie
    wymyślił.

  • 9. Data: 2012-01-05 02:59:20
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze:
    > No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?
    Tu jest chyba tak, że składa się gadanie + trzymanie + stress, czy jakiś
    misiek nie wypatrzy.
    Mniej więcej podobnie jak ze słodzeniem herbaty, czyli sypanie cukru +
    mieszanie.
    Prawodawca uznał, że samo gadanie jest dozwolone, podobnie, jak Żyd w
    poniższym kawale:

    Icek pyta Mosze: od czego herbata robi się słodka, od mieszania, czy od
    sypania cukru?
    Od mieszania.'
    To po co sypać ten cukier?
    Żeby było wiadomo, jak długo mieszać.
    - -
    Jacek

  • 10. Data: 2012-01-05 08:21:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-04 20:29, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?

    I jedno i drugie :)
    U nas w firmie jest zakaz rozmawiania przez telefon w samochodzie - nie
    mamy zestawów i musimy telefony wyłączać przed jazdą, mimo że większość
    z nas to handlowcy.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l