  • 211. Data: 2019-03-11 16:06:20
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 15:48:52 +0100, w <5c867589$0$483$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Musisz się zatrzymać, jeśli jest tam pieszy. Na dodatek linia

    Nadal mogę przepuścić pieszego bez zatrzymywania.
    Wiele razy udawało mi się, i to zgodnie z przepisami.
    W wolnej chwili nauczę cię :D

    > Rozpatrujemy sytuację, gdzie pieszy
    > wchodzi na przejście i sobie idzie.

    Widzę, że teraz próbujesz dopasować sytuację tak, aby rzeczywiście trzeba było
    się zatrzymać.

    > Swoim "zbliżaniem" nie wolno Ci
    > narażać pieszego, żeby przyspieszał czy zwalniał (straszyć).

    A jeżeli pieszy się w ogóle boi samochodu, to mam zjechać na pobocze? ;D

    > Rozmawiamy o przejściu dla pieszych. Sam próbujesz forsować tezę, że coś
    > pisałem o linii bezwarunkowej...takie tam brednie z Twojej strony :)

    Sytuacja jest identyczna. Tu auta na głównej, tam pieszy :)
    Idę po popcorn i czekam na dowody, iż muszę się zatrzymać, bo inaczej wystarszę
    pojazdy na głównej :D

  • 212. Data: 2019-03-11 17:54:40
    Od: n...@n...invalid

    LordBluzg(R) w

    > Nie. Nagle z samochodu typu Honda Odyssey zrobiłeś Fiata 126p

    Maluch ma 3m, ja proponowałem średnio 4.2...

    > To oczywiste, żeby nikt tam nie parkował i zastawiał widoku przejścia.
    > Słupki mogą mieć łaczną długość 10m. Ten samochód jest dalej, coś ok 15m.

    Niech będzie 15m ....

    > Kłamiesz.

    Jesteś nieukiem, skoro proste zasady fizyki nazywasz kłamstwem?

    > Z resztą nie interesuje mnie jaką prędkość miał pojazd.

    Cały wątek gardłujesz o prędkości.

    > Zgodnie z § 47 pkt 4 miał mieć prędkość taką

    I znowu o prędkości, która "rzekomo" nie jest tematem zainteresowania...

    > 50km/h +/- 15m/s czyli wynika że nie zwolnił wczesniej bo dojazd i wjazd
    > na chodnik to jedna sekunda w filmie.

    O ROTFL^2

    > Bo zapierdalał i nie zwolnił wcześniej, do czego był zobowiązany § 47 pkt 4.

    Wysłalbym cie do wora boś niereformowalny, ale że mnie rozbawiłeś tym
    hamowaniem w 1 sekundzie z 50km/h na 15 metrach na mokrej nawierzchni, to
    się pośmieję jeszcze

    --
    'Tom N'

  • 213. Data: 2019-03-11 18:15:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, March 11, 2019 at 3:09:46 PM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > No dobra, 10 metrów. Natomiast nie wolno Ci wjechać na pasy, kiedy jest
    > tam pieszy, chyba że minął przecięcie się Twojego i jego kierunku.

    ..a jesli przejedziesz juz pasy zanim pieszy dotrze do tego przeciecia? ;)

  • 214. Data: 2019-03-11 18:38:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz dac ten artykul. Nie zebym sie czepial, musial mi umknac i chcialbym u zrodla
    go poznac.

  • 215. Data: 2019-03-11 19:18:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 17:54, n...@n...invalid pisze:

    > Maluch ma 3m, ja proponowałem średnio 4.2...

    Średnio? Nie umiesz rozpoznać marki samochodu z filmu?

    > Niech będzie 15m ....

    > Jesteś nieukiem, skoro proste zasady fizyki nazywasz kłamstwem?

    Kłamiesz że miał 30km/h Skąd ta wiedza? W/d mnie miał znacznie większą
    prędkość.

    > Cały wątek gardłujesz o prędkości.

    Niewygodne wyciąłeś? A to ciekawe :)

    > I znowu o prędkości, która "rzekomo" nie jest tematem zainteresowania...

    Bo ma być bezpieczna. Nie jest, co widać. Nie interesuje mnie jej
    "wielkość" dla jednego będzie to 40km/h a dla innego 15km/h.

    Widać rozmawiam z ignorantem :)

    > O ROTFL^2

    Nie podoba się Tobie że zatrzymał się na 20 metrach (znaczy aż na chodniku)?

    > Wysłalbym cie do wora boś niereformowalny, ale że mnie rozbawiłeś tym
    > hamowaniem w 1 sekundzie z 50km/h na 15 metrach na mokrej nawierzchni, to
    > się pośmieję jeszcze

    Od razu mnie wrzuć do wora, nie zamierzam rozmawiać z ignorantem :)

    Przy okazji, NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ na pytanie. Brak wiedzy czy ignorancja?
    Bo ładnie je wyciąłeś w cytacie. Unikasz odpowiedzi a mi zarzucasz
    unikanie?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 216. Data: 2019-03-11 19:44:54
    Od: <6...@8...194454.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Kłamiesz że miał 30km/h

    Taki znaczek " oznacza cytat. Proponowałem ci, zebys sobie źródo znalazł,
    ale zbyt jesteś zajęty...

    > zatrzymał się na 20 metrach (znaczy aż na chodniku)

    I zrobiłeś z 15 metrów 20, jesteś miszczem [1]

    > Przy okazji, NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ na pytanie.

    Nie zadałeś żadnego pytania, na które warto by odpowiadać, manipulujesz
    danymi, przyparty do muru zmieniasz założenia i usiłujesz skierować dyskusje
    na tory ad personam.
    Kogo i kiedy do wora włożę, to ja zadecyduje a nie ty.

    --
    'Tom N'

  • 217. Data: 2019-03-11 20:04:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 19:44, (Tom N) pisze:

    > Taki znaczek " oznacza cytat. Proponowałem ci, zebys sobie źródo znalazł,
    > ale zbyt jesteś zajęty...

    > I zrobiłeś z 15 metrów 20, jesteś miszczem [1]

    Nie, dodałem 5 metrów chodnika, miszczu intelektu. Pisałem że miał
    odległość ok 15m od przejścia a nie chodnika :>

    Pytałeś ile metrów od przejścia a nie do momentu zatrzymania.
    No szkoda że wyciąłeś i zapomniałeś :)

    > Nie zadałeś żadnego pytania, na które warto by odpowiadać,

    Dla mnie to istotne, skoro się na to powołujesz (wtargnięcie/temat wątku).

    > manipulujesz danymi,

    Nie, Ty próbujesz manipulować, co koryguję i wyjaśniam.

    Uśredniasz długość pojazdu, podajesz dane niezwiązane z faktem,
    zmieniasz długość drogi hamowania do momentu zatrzymania.

    > przyparty do muru zmieniasz założenia

    Jakie założenia?

    > i usiłujesz skierować dyskusje
    > na tory ad personam.

    Nazywasz mnie nieukiem, to jakiś zabieg merytoryczny czy czysta
    hipokryzja? :)

    > Kogo i kiedy do wora włożę, to ja zadecyduje a nie ty.

    To sobie decyduj :)

  • 218. Data: 2019-03-11 20:19:30
    Od: <2...@9...201930.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Nazywasz mnie nieukiem

    Ja tylko stwierdzam fakty -- z polskiego słabyś, z fizyki jeszcze bardziej.

    --
    'Tom N'

  • 219. Data: 2019-03-11 20:24:57
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. skup się na głupocie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2019 o 07:44, Olfi pisze:

    > Nie, ja tak nie napisałem.
    > Czytaj uważnie i z zrozumieniem.
    > Ja pisałem o konkretnym przypadku, czyli o kierowcy debilu
    > z mercedesa, który zatrzymał się pomimo że PoRD tego zabrania.

    Pójdę za radą Mateusza i odpuszczę sobie dyskusję z debilami.

    Shrek

  • 220. Data: 2019-03-11 20:29:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 20:19, (Tom N) pisze:

    > Ja tylko stwierdzam fakty -- z polskiego słabyś, z fizyki jeszcze bardziej.

    Bardzo merytoryczne :)..."miszczu" (powtórzyłem ładnie za Tobą)...no też
    wyciąłeś i zapomniałeś. Przy okazji, co to jest "źródo"?